اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بزرگداشت 9 دی‌ ترمیم‌کننده آسیب‌های وارده به آرمان‌های نظام است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه آسیب‌هایی که بر اثر بی‌توجهی به آرمان‌های نظام اسلامی وارد شده ترمیم می‌شود.

بزرگداشت 9 دی‌ ترمیم‌کننده آسیب‌های وارده به آرمان‌های نظام است

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: فتنه 88 یک فتنه اجتماعی و سیاسی بود.

وی با بیان این‌که این فتنه از یک ادعای بی‌خود در مورد تقلب در انتخابات آغاز شد، افزود: فتنه‌گران در این جریان قصد مقاومت در برابر دولت جدید را داشته و می‌خواستند با راه‌اندازی جنگ داخلی بی‌اعتنایی خود را به انقلاب و نظام نشان دهند.

حماسه 9 دی‌ماه درس بصیرت را به ملت ایران آموخت

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی برای چندمین بار افق فعالیت‌های خودشان را برای هتک‌ حرمت به سمت نظام و ولایت فقیه سوق دادند.

لطفیان با بیان این‌که حماسه 9 دی‌ماه درس‌ بصیرت را به ملت ایران آموخت، یادآور شد: مردم ایران با عدم هراس از این اتفاقات پوشالی که توسط دشمنان داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شده بود پشتیبانی خود را از نظام و رهبری به همگان نشان دادند.

وی گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه را بذرپاشی بصیرت در بین مردم دانست و اذعان داشت: گرامیداشت این حماسه بزرگ سبب می‌شود که آسیبی بر اثر ضربه به پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نشود.

خواص باید بصیرت را در جامعه ترسیم کنند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: بزرگداشت این روز ترمیم آسیب‌هایی است که بر اثر بی‌توجهی به آرمان‌های نظام اسلامی شکل گرفته است.

لطفیان با بیان این‌که خواص به عنوان پیشگامان جامعه باید دارای بصیرت باشند، اضافه کرد: خواص باید در جامعه بصیرت را ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: بصیرت خواص جزو رسالت نخبگان امروز جامعه قرار می‌گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آسیب‌هایی که جامعه بر اثر بی‌توجهی بصیرت با آن روبه‌‌رو می‌شود، جبران‌ناپذیر است.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول