اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های چرام

فرماندار چرام بر تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های چرام تاکید کرد.

تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز نشست کمیته بانکی چرام با حضور فرماندار و روسای بانک‌ها در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

در این نشست علی‌رضا نیکروز با تاکید بر تسریع در روند امور بانکی، اظهار کرد: در امر خدمت‌رسانی، باید خدمت بی‌منت را سرلوحه کار خود قرار داده و از کنار مشکلاتی که پیش می‌آید، بی‌تفاوت نگذریم.

فرماندار چرام با اشاره به نامگذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، عنوان داشت: سالی که حماسه اقتصادی است، آغاز حرکت و پویایی است، بنابراین باید ارزش تلاش و کوشش برای پیشرفت و تعالی به همگان یادآور شود.

وی از مدیران بانک‌ها خواست توجه بیشتری در ارائه تسهیلات خرد به خانواده‌های نیازمند داشته باشند و با اشاره به مشکلات بانک‌های چرام، بیشترین مشکل را مربوط به کمبود نیرو دانست.

این مسئول با اشاره به اهمیت نقش همکاران بانکی در مشاوره، هدایت و ایجاد امید و انگیزه در مشتریان، گفت: این امر باید با رعایت ضوابط، دلسوزی و تلاش به منظور انجام خواسته‌های متقاضیان صورت گیرد.

نیکروز با بیان اینکه نقش بانک‌ها در رشد و توسعه منطقه و ایجاد اشتغال بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این رویکرد در سیستم بانکی شهرستان چرام باید مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم ضمن توجه به ضوابط قانونی شرایط را برای شهروندان آسان سازند و در این مورد سخت‌گیری نشود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، نقش بانک‌ها به عنوان بنگاه‌های اقتصادی حامی دولت در راستای افزایش تولید را نقشی مهم و تأثیرگذار دانست و یادآور شد: بانک‌های چرام در راستای پاسخگویی و عملیاتی شدن فعالیت‌های دولت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و این اقدام ارزشمند آنان از نگاه ما دور نمانده است.

وی بر تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به منظور تسریع در پاسخگویی به مردم تاکید کرد و گفت: پاسخگویی مناسب و توجه و کمک به مستمندان در بانک‌ها می‌تواند نقش به‌سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز ایفا کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه دغدغه مردم، دغدغه همه ما است، تصریح کرد: ما باید از حداقل امکاناتی که داریم، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول