اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه

یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران در چالوس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه چالوس گفت: همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی، یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران فردا به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران در چالوس برگزار می‌شود

علیرضا طاولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس اظهار داشت: در راستای اجلاسیه شهدای مازندران یادواره 300 شهید فرهنگی استان و 505 شهید شهرستان چالوس در روز دوشنبه 9 دی از ساعت 9 صبح در حسینیه دانشکده نیروی دریایی چالوس برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در برنامه‌ریزی اجلاسیه شهدای مازندران و گرامیداشت 10 هزار و 400 شهید استان که از سوی سپاه استان صورت گرفت، گرامیداشت شهدای اصناف مختلف در هر شهری برگزار می‌شود که در این میان  شهرستان چالوس افتخار میزبانی از یادواره شهدای فرهنگی را کسب کرد.

طاولی اعلام داشت: در این یادواره مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی حضور دارند و حجت‌الاسلام صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه به سخنرانی می‌پردازد.

وی افزود: تعمیق باورهای دینی، توسعه و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و روحیه شهادت‌طلبی از اهداف اصلی برگزاری یادواره شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه چالوس یادآور شد: انتقال فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت به نسل‌های جوان و نوجوانی که انقلاب را درک نکرده‌اند از دیگر اهداف این‌گونه یادواره‌ها است.

وی با خرسندی از میزبانی شهرستان چالوس در این مراسم معنوی عظیم گفت: امیدواریم با برگزاری این مراسم گام مثبتی در توسعه و گسترش فرهنگ شهادت و ایثار برداریم.

انتهای پیام/2296/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول