اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت ورزش اصفهان:

3 ورزشگاه نقش جهان با پول ورزشگاه انقلاب ساخته می‌شود

پیشکسوت ورزش اصفهان گفت: با پول ورزشگاه‌های تختی و انقلاب می‌توان سه ورزشگاه مانند نقش جهان ساخت.

3 ورزشگاه نقش جهان با پول ورزشگاه انقلاب ساخته می‌شود

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از انقلاب آقای افشارزاده به عنوان نخستین مدیر ورزش اصفهان انتخاب شد، پس از وی علیرضا رحیمی و زمانی هم آقای طباییان به عنوان مدیران ورزشی در اصفهان مشغول کار بودند و پیشرفت ورزش اصفهان نیز زمان مدیریت همین مدیران ورزشی بود.

وی تصریح کرد: پس از این افراد چندین مدیر غیرورزشی آمدند که به اعتقاد من کار خاصی برای ورزش اصفهان نکردند و در حال حاضر آنقدر نفرات ورزشی، تحصیل‌کرده و خوشنام در ورزش استان وجود دارند که می‌توانند به خوبی از عهده انجام این کار بربیایند.

سرمربی سابق سپاهان با اشاره به برخی از نام‌های ورزشی که می‌توانند سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان را بر عهده بگیرند ادامه داد: یکی از این افراد مهدی منتظر است که در حال حاضر استاد تربیت بدنی دانشگاه آزاد خوراسگان است و در سه رشته ورزشی والیبال، بسکتبال و بدمینتون حرف نخست را در سطح ایران می‌زده است، وی فردی تحصیل‌کرده و بسیار خوشنام است، یکی دیگر از این افراد آقای دکتر نمازی که پسرش نیز از مربیان تیم ملی و دستیار کی‌روش است که قهرمان ملی بسکتبال بوده و سال‌ها استاد تربیت بدنی و فردی بسیار متین برای ورزش اصفهان بود که می‌تواند ورزش اصفهان را کمک کند و ما باید دنبال این افراد باشیم.

وی تاکید کرد: فردی مانند رحیمی 13 سال سمت مدیرکلی تربیت بدنی اصفهان را بر عهده داشته و از نظر ساخت و ساز ورزشی بسیار خوب عمل کرده است، جانمایی از دهکده المپیک و ورزشگاه نقش جهان و دو سالن پیروزی و سالن سجادی اصفهان در دوران مدیریت وی به بهره‌برداری رسید.

چرخابی افزود: رحیمی به همراه افشارزاده از صبح زود تا ساعت پایانی شب بر سر کار خود بودند و حتی بسیاری از رقابت‌های ورزشی را نیز از نزدیک مشاهده می‌کردند کاری که در بسیاری از مدیران دیگر ورزش اصفهان بسیار کم اتفاق می‌افتاد.

وی در ادامه به اولویت ورزش اصفهان برای مدیرکل آینده و با بیان اینکه اولویت نخست مدیر بعدی نیز باید تکمیل و احداث ورزشگاه نقش جهان باشد، افزود: با توجه به اینکه بزرگترین مشکل نقش جهان بودجه است پیش از این پیشنهادی داده بودم ورزشگاه انقلاب و تختی را که هیچ‌گونه کارایی برای ورزش اصفهان ندارند و متراژ بسیار بالایی نیز دارند را برای تکمیل نقش جهان استفاده کنند.

پیشکسوت ورزش اصفهان تاکید کرد: مدیر جدید مسئولان اصفهان را قانع کند که این ورزشگاه‌ها به کار ورزش اصفهان نمی‌آیند و به آنها بگوید با پولشان می‌توانم سه ورزشگاه نقش جهان بسازم و با این کار نیازی به گرفتن بودجه از دولت هم ندارند.

وی بیان کرد: ورزشگاه نقش جهان یک سرمایه ملی است که در حال از بین رفتن است و اگر یک منزل نو ساخته شود و استفاده‌ای نشود پس از مدت‌ها این منزل نو از بین رفته است و ورزشگاه نقش جهان در حال حاضر چنین  وضعیتی دارد.

چرخابی به اولویت بعدی ورزش اصفهان اشاره کرد و گفت: مسئولین هیئت‌های ورزشی باید از میان افرادی انتخاب شده باشند که حداقل در همان رشته تخصص داشته باشند تا درد آن رشته را بدانند.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول