اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهنمیر:

بهنمیر از داشتن حداقل امکانات ورزشی محروم است

شهردار بهنمیر گفت: بهنمیر از داشتن حداقل امکانات ورزشی محروم است.

بهنمیر از داشتن حداقل امکانات ورزشی محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حسینجان جهانی عصر امروز در جلسه شورای شهر بابلسر افزود: با آنکه بهنمیر مهد پرورش قهرمانان ورزشی است اما از داشتن حداقل امکانات ورزشی محروم است.

وی با بیان اینکه جوانان این بخش پیشرو در بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال، کشتی و بازی‌های رزمی در سطح کشور هستند، خاطرنشان کرد: اما مسئولان توجه زیادی به ورزش این شهر ندارند.

شهردار بهنمیر به سالن نیمه تمام مرحوم درزیان اشاره کرد و گفت: فونداسیون این سالن حدود 15 سال قبل ریخته شد به دلیل عدم حمایت مسئولان تاکنون کار احداث این سالن به اتمام نرسیده است و نیمه کاره رها شده است.

جهانی در ادامه به جاده عزیزک بابل اشاره کرد و گفت: این جاده یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های مازندران است که به دلیل غفلت برخی مسئولان شاهد حوادث زیادی در این جاده هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل نداشتن شانه خاکی مرگ و میر در این منطقه بسیار بالا است، یادآور شد: ما هر روز شاهد حوادث بسیاری در این منطقه هستیم چرا مسئولان راه و شهرسازی بی‌توجه از این موضوع می‌گذرند و هیچ‌گونه اقدامی انجام نمی‌دهند.

شهردار بهنمیر تصریح کرد: در این جاده پلی است بنام پل تالار که این پل روی رودخانه تالار وجود دارد و با وجودی که این پل دو محله را به هم وصل می‌کند اما زیرگذر و عابر پیاده ندارد و برای عابران پیاده بسیار خطرناک است.

جهانی با اشاره به اینکه مسئولان راه و شهرسازی تاکنون چندین بار از این پروژه بازدید کردند اما هیچ‌گونه اقدامی انجام ندادند، افزود: مسئولان هر بار از این منطقه بازدید کرده با وعده و عیدهای دروغین قول مساعد می‌دهند که هر چه زودتر این مشکل را حل کنند در حالی که تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی همچنین به جاده بهنمیر کیاکلا اشاره و تصریح کرد: این مسیر، مسیر عبور کامیون و تریلی‌های سنگینی است که از بندر امیرآباد به سمت نوشهر و چالوس حرکت می‌کنند و برای عبور باید از منطقه ما عبور کنند.

شهردار بهنمیر اذعان داشت: این در حالی است که جاده‌های ما ظرفیت تریلی‌های چند تنی را نداشته و لازم است مدیر راه و شهرسازی حداقل هزینه آسفالت را پرداخت کند تا روکش آسفالت انجام شود.

انتهای پیام/86010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول