اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

جوانان به سمت ورزش اخلاق‌مدارانه هدایت شوند

استاندار قم گفت: باید زمینه هدایت جوانان به سمت ورزش اخلاق‌مدارانه را فراهم کرد.

جوانان به سمت ورزش اخلاق‌مدارانه هدایت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار اعضای جامعه اسلامی ورزش استان ضمن توصیه به اخلاق در ورزش این امر را از اهم فعالیت‌های جامعه اسلامی ورزش استان عنوان کرد و اظهار داشت: باید زمینه هدایت جوانان به سمت ورزش اخلاق‌مدارانه را فراهم کرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جامعه اسلامی ورزش استان در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی، علم و اخلاق در ورزش افزود: امیدواریم در آینده نزدیک افق روشن‌تری در فضای ورزش قم دیده شود.

استاندار قم با بیان اینکه امروز ورزش یک اصل غیرقابل انکار است، خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما با مدال‌آوری در سطح بین‌المللی به نوعی صادر کننده اسلام ناب محمدی(ص) هستند و باید در این مسیر بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی با اشاره به تشکیل وزارت ورزش و جوانان و تعیین ردیف بودجه مشخص نوید آینده‌ای پرافتخارتر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی را داد و عنوان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صحیح مشکلات این بخش که قشر وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد، رفع خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار اعضای جامعه اسلامی ورزش استان قم نیز ضمن تبریک انتصاب شایسته حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش، به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با ارتقاء جایگاه ورزش در استان پرداختند.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول