اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ایران، کره و ژاپن بهترین‌های فوتبال آسیا هستند

سرمربی کره: چمن ورزشگاه کیش بهترین چمنی بوده که تاکنون در ایران دیده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کره جنوبی گفت: به نظر من قوی‌ترین حریف ما در این بازی‌ها میزبان مسابقات یعنی عمان به شمار می‌آید.

سرمربی کره: چمن ورزشگاه کیش بهترین چمنی بوده که تاکنون در ایران دیده‌ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در جزیره کیش، سرمربی تیم ملی زیر 22 سال کره جنوبی در مورد بازی با ایران گفت: می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب مقابل ایران که یکی از قطب‌های فوتبال آسیا به شمار می‌آید خود را مهیای قهرمانی در بازی‌های آسیایی کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در خصوص امکانات ورزشی جزیره کیش اظهار داشت: چمن ورزشگاه کیش عالی است و باید بگویم من تاکنون 34 بار به همراه تیم ملی کره وارد ایران شده‌ام ولی چمن ورزشگاه کیش بهترین چمنی بوده که تاکنون در ایران دیده‌ام.

این مربی در ادامه گفت: ایران، کره و ژاپن بهترین‌های فوتبال آسیا هستند و ما در بازی فردا می‌خواهیم با مرور تاکتیک‌های خود به یک بازی منطقی روی آوریم و ضمن اینکه به کسب پیروزی در این دیدار چشم داریم.

وی در ادامه گفت: سطح فوتبال ایران و کره یکی است ولی فوتبال کره و ایران با سطح جهانی فاصله دارد و امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم این فاصله را کم کرده و جزو مدعیان جهان قرار گیریم.

سرمربی کره جنوبی در ادامه افزود: برای قهرمان شدن در بازی‌های آسیا خوش‌بین هستم و با نمایشی که فردا از خود نشان خواهیم داد این موضوع را به اثبات خواهیم رساند. در دو بازی که مقابل ایران برگزار خواهیم کرد به بهترین ترکیب خواهیم رسید و به نظر من قوی‌ترین حریف ما در این بازی‌ها میزبان مسابقات یعنی عمان به شمار می‌آید.

وی با مقایسه امکانات ورزشی جزیره کیش با کشور خود تأکید کرد: این مقایسه جواب درستی در پی نخواهد داشت چرا که ما باید کیش را که یک جزیره شناخته شده است با یک جزیره در کشور کره مقایسه کنیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول