اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

سلاح شهدا مقاومت و اتحاد بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به جایگاه والای شهیدان گفت: سلاح شهدا، ایستادگی، مقاومت و اتحاد بود.

سلاح شهدا مقاومت و اتحاد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز کنگره بزرگداشت هزار شهید جنوب شرق استان تهران با حضور آیت‌الله وحید گلپایگانی نماینده ولی‌فقیه در جنوب شرق تهران، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام سید صالح یاسینی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، حجت‌الاسلام محمد معراجی مسئول رسیدگی به امور مساجد ناحیه، علی‌اکبر انجمنی مدیریت جنوب شرق استان تهران و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد.   

مدیریت جنوب شرق استان تهران در این کنگره ضمن خیر مقدم به حاضران و تجلیل از خانواده معظم شاهد و جانبازان دفاع مقدس گفت: عزت، سربلندی و آسایش امروز ما به برکت خون شهدای گرانقدر حاصل شده و ما  باید با عمل کردن به تعهدات و وظایف خود و خدمت به مردم ادامه‌دهنده راه شهدا و پیرو آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین باشیم که فرمودند نوکری مردم برای ما افتخار است. 

وی با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: با توجه به رویکرد دکتر قالیباف مبنی بر «جهاد ادامه دارد»، امروز جهاد این است که خودمان را فدای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف، دلسوز و صادق کنیم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم. اگر شهدا در میدان نبرد با دشمن در هشت سال دفاع مقدس از جان خود مایه گذاشتند و خونشان را نثار این انقلاب کردند امروز ما با کار و کار باید خود را فدای نظام و رهاوردهای شهدا کنیم.

حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم با بیان سخنانی گفت: مجلس یادبود شهدا یک ظاهر دارد و یک باطن، ظاهر مجلس این است که جمعی از علاقمندان به شهدا گردهم آمده‌اند که زمزمه جهاد و شهادت را داشته باشند، ولی باطن این مجلس این است که به شهدا پیام دهیم که راهتان ادامه دارد و ما از فضیلت‌هایی که از خون گرم و جوشان شما به وجود آمده‌، پاسداری می‌کنیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری خاطرنشان کرد: بنده از اقدام بسیار ارزشمند شهرداری در جهت ترویج فرهنگ شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا که همواره مورد سفارش ائمه اطهار علیهم السلام بوده، تقدیر می‌کنم، هر چند ایشان هیچ چشم‌داشتی ندارند و اجر خود را از خداوند متعال می‌گیرند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با اشاره به اینکه سلاح شهدا، ایستادگی، مقاومت و اتحاد است افزود: ایران اسلامی به برکت شهدا یک قدرت است و ما امروز با همین بچه‌های متدین‌، سرداران مومن، بازماندگان جبهه‌ها و شهدا که در این کشور خدمت می‌کنند و از جمله شهردار که از خدمت‌گزاران نظام هستند محکم ایستاده‌ایم و باید قدردان سرمایه‌های کشور باشیم.

تقوی در پایان با توجه به اینکه در آستانه نهم دی ماه «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» قرار داریم در ارتباط با نقش ولایت و حماسه تاریخی ملت ایران در روز 9 دی 88 و سرکوب کردن فتنه سخنانی را ایراد کرد.

انتهای پیام/2462/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول