اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سرایان خبر داد

کشف محموله 160 میلیون‌ریالی کالای قاچاق در سرایان

فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموران نیروی انتظامی سرایان طی عملیات بازدید از خودروها موفق به کشف محموله 160 میلیون‌ریالی کالای قاچاق شدند و در این رابطه 3نفر را هم دستگیر کردند.

کشف محموله 160 میلیون‌ریالی کالای قاچاق در سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌اسماعیل برادران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری سرایان حین گشت‌زنی در سطح شهر فردی را در حین سرقت منزل یکی از شهروندان شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که ماموران کلانتری مرکز این شهرستان متهم را به منظور انجام تحقیقات فنی و تکمیلی تحویل پلیس آگاهی شهرستان دادند، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس آگاهی به یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سرایان افزود: متهم فردی معتاد و سابقه‌دار است.

برادران اضافه کرد: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی از کشف محموله 160 میلیون‌ریالی کالاهای قاچاق در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: پاسگاه عملیاتی دوست‌آباد فرماندهی انتظامی سرایان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند که از قشم به سمت مشهد در حال حرکت بود مشکوک و خودرو برای بازرسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی سرایان یادآور شد: ماموران در بازرسی این خودرو موفق به کشف تعداد 167 جفت کفش خارجی، 2 هزار و 520 دست شلوار خارجی و یک دستگاه ال‌.سی.‌دی شدند.

برادران با بیان این‌که ارزش ریالی این میزان کالای کشف شده 160 میلیون‌ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول