اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در آخرین روز فوتبال امیدهای کشور صورت می‌گیرد

جواز صعود صبا در گرو غلبه بر شهرداری یاسوج

تیم فوتبال امید صبای قم امروز در آخرین دیدار خود از مرحله نهایی فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهرداری یاسوج می‌رود.

جواز صعود صبا در گرو غلبه بر شهرداری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال امید صبای قم بعد از اینکه روز نخست را با شکست پشت سر گذاشت و در دومین دیدار خود از مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم امید شهرداری تبریز به تساوی رضایت داد امروز فقط با شکست تیم شهرداری یاسوج صعود می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان، دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با رقابت هشت تیم راه یافته به این مرحله در 2 گروه چهار تیمی در حال برگزاری است و امروز یکشنبه هشتم دی‌ماه خاتمه می‌یابد.

تیم فوتبال امید صبای قم که یکی از تیم‌های صعود کرده از گروه سوم مرحله مقدماتی به شمار می‌رود و در گروه دوم مرحله نهایی حضور دارد بعد از اینکه در نخستین دیدار خود برابر تیم فوتبال امید مس رفسنجان شروع بسیار بدی داشت و ناباورانه شکست خورد، در دومین بازی با تیم شهرداری تبریز مساوی کرد و حالا مجبور است برای حفظ شانس صعود خود از سد تیم شهرداری یاسوج عبور کند.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین گام از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور شروع ناامید کننده‌ای داشتند و در حالی که برابر تیم میزبان بازی‌های گروه دوم یعنی مس رفسنجان سه بر صفر باختند، در دومین گام با شهرداری تبریز یک بر یک مساوی کردند تا با یک امتیاز این دیدار همچنان شانس صعود داشته باشند.

به هر حال فوتبالیست‌های امید صبای قم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم‌اکنون یک امتیازی هستند و امروز باید تلاش کنند در سومین گام باخت سه بر صفر روز نخست برابر تیم مس رفسنجان و تساوی یک بر یک روز دوم برابر تیم شهرداری تبریز را تلافی کرده و 100 درصد با کسب پیروزی برابر تیم شهرداری یاسوج حداقل خود را به مرحله پلی‌آف برسانند.

در گروه دوم از مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم‌های فوتبال صبای قم، مس رفسنجان، شهرداری تبریز و شهرداری یاسوج حضور دارند و سرانجام تیم قهرمان این گروه مستقیماً به لیگ برتر امید کشور راه خواهد یافت.

در جدول رده‌بندی این گروه هم‌اکنون تیم میزبان یعنی صنعت مس رفسنجان با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل به اضافه سه در صدر ایستاده است در حالی که شهرداری یاسوج نیز همین شرایط را دارد و تفاضل گل این تیم به اضافه یک است اما تیم‌های صبا و شهرداری تبریز هر کدام یک امتیازی هستند.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول