اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده به فارس خبر داد

شروع دور جدید تمرینات صبای قم برای دیدار با سپاهان

مربی تیم فوتبال صبای قم از شروع دور جدید تمرینات صبا برای دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از روز هفتم دی ماه خبر داد.

شروع دور جدید تمرینات صبای قم برای دیدار با سپاهان

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشبختانه همانگونه که وعده داده بودیم تیم صبا توانست به ناکامی‌های خود پایان داده و با کسب پیروزی ارزشمند در دیدار خارج از خانه برابر گسترش فولاد تبریز بار دیگر هواداران خود را نسبت به موفقیت در دیدارهای آتی لیگ برتر امیدوار کند.

وی ادامه داد: تیم ما بعد از بازی هفته بیستم لیگ برتر با گسترش فولاد تبریز که سه امتیاز با ارزش را در پیش داشت و با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی هفته بیست و یکم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان داریم، سه روز استراحت کرده و از فردا دور جدی تمرینات خود را از سر می‌گیریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه از فردا صبای قم برای انجام بهترین بازی خود در یازدهمین مسابقه خانگی آماده می‌شود، افزود: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته بیست و یکم لیگ برتر بعد از ایام سوگواری دهه سوم ماه صفر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همگی روز سه‌شنبه سوم دی ماه به صورت همزمان به انجام رسید، لیگ برتر با تعطیلی 11 روزه مواجه شده و ادامه بازی‌های این فصل از سیزدهم دی انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده بیان داشت: البته برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در روز یکشنبه هشتم دی ماه و همچنین مواجهه با ایام سوگواری دهه سوم ماه صفر در روزهای سه‌شنبه تا جمعه هفته آینده سبب شده تا این تاخیر در برگزاری بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر ایجاد شود.

وی عنوان داشت: بدین ترتیب شروع دیدارهای هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز شنبه چهاردهم دی ماه خواهد بود و بدین ترتیب صبای قم باید در دیداری خانگی برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار بگیرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم با ابراز رضایت از وضعیت فعلی تیمش، اذعان کرد: در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم بعد از سه تساوی، سه پیروزی و چهار باخت در 10 بازی خانگی قبل لیگ برتر فوتبال در هفته ششم نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر یازدهمین بازی خانگی را برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزار می‌کند.

وی در ادامه از بازگشت مصدومان صبا به ترکیب این تیم برای دیدار با فولاد مبارکه سپاهان خبر داد و افزود: خوشبختانه مرتضی کاشی، وحید امرایی و محسن بیات وضعیت بهتری دارند و این تعطیلی لیگ برتر نیز به آنها فرصت بیشتری داد تا خود را آماده ادامه بازی‌ها کنند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول