اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم صورت می‌گیرد

صبا در میهمانی متین بابل به دنبال راهکار فرار از سقوط

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را این هفته در میهمانی تیم متین بابل جستجو می‌کند.

صبا در میهمانی متین بابل به دنبال راهکار فرار از سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنها سه هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور باقی مانده و بازی‌هایی که تیم فوتبال نوجوانان صبای قم پیش رو دارد یکی از دیگری سخت‌تر و حساس‌تر هستند.

اوضاع صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور خوب نیست و گویا کسی هم حال و احوال این تیم را نمی‌پرسد، البته در حال حاضر مهمترین اولویت باشگاه صبا، تیم بزرگسالان صبای قم است و طبیعی است که نوجوانان صبا در اولویت توجه ویژه نیستند.

سال گذشته در چنین روزهایی بود که تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شرایطی شبیه به وضعیت فعلی تیم نوجوانان صبا داشت و مسئولان صبا در آن مقطع نگران سقوط تیم امید نبودند تا اینکه این تیم به دست پایین‌تر رفت و حالا تیم نوجوانان صبا در چنین شرایطی قرار دارد

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از اینکه در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به دانش فریدون‌کنار نتیجه را واگذار کرد بیش از پیش در معرض خطر سقوط به رقابت‌های دسته اول فوتبال نوجوانان کشور قرار گرفته است.

در چهارمین هفته از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در خانه خود با یک گل مغلوب دانش فریدون‌کنار شد تا هفتمین باخت این فصل در کارنامه تیم نوجوانان صبای قم به ثبت برسد و صبا حالا آخرین شانس‌های خود برای بقا در لیگ برتر را در سه دیدار آتی که دو بار نیز باید بیرون از خانه به میدان برود، جستجو می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته در میهمانی تیم متین بابل به میدان خواهد رفت در حالی که اگر در این بازی به پیروزی نرسد باید نگاهی به وضعیت جدول رده‌بندی انداخت و در مورد دو هفته باقی مانده از لیگ نظر نهایی را داد که آیا این تیم در لیگ برتر ماندنی است یا اینکه مستقیما به لیگ دسته اول می‌رود.

شاگردان عباس رحمانی حالا در فاصله سه هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور وضعیت بسیار بدی دارند زیرا در 11 هفته سپری شده از لیگ برتر با وجود اینکه در زمین مسابقه برابر حریفان خود خوب بازی کرده‌اند اما خوب نتیجه نگرفته‌اند و هفت باخت در کارنامه آنها ثبت شده است.

مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در فصل جاری با شرکت 32 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در چهار گروه هشت تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در حالی که دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی می‌رود، تیم آخر هر گروه نیز به دسته اول سقوط می‌کند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول