اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 130 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی صاحب نشان برنز کشور شد

کشتی‌گیر مطرح قمی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

کشتی‌گیر قمی صاحب نشان برنز کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور با جدال مدعیان شرکت‌ کننده از استان‌های مختلف به میزبانی تهران برگزار شد و فرنگی‌کاران در هشت وزن برای کسب مدال با یکدیگر پیکار کردند.

تیم کشتی فرنگی استان قم به عنوان یکی از تیم‌های مدعی کسب مدال از این مسابقات با ترکیبی از کشتی‌گیران دارنده مدال‌های بین‌المللی، آسیایی و کشوری و با هدف درخشش در این دوره متشکل از هشت فرنگی‌کار به میدان رفت اما در نهایت نتوانست در هیچ یک از اوزان به مدال طلا برسد.

در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها و همچنین تلاش برای کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور روح‌الله میکاییلی دارنده مدال‌های متنوع از پیکارهای داخلی و خارجی این رشته سرمربی تیم کشتی فرنگی قم بود و ناصر مهرآرا تهرانی از چهره‌های نام‌آشنا و پیشکسوت خوشنام کشتی قم نیز سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

کشتی‌گیران قمی حاضر در هشت وزن پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در مجموع صاحب یک مدال شدند ضمن اینکه در رده‌بندی پنج نفر برتر هر وزن که از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد 2 کشتی‌گیر دیگر قمی نیز رتبه پنجم اوزان خود را کسب کردند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در سالن مجموعه ورزشی هفتم تیر تهران به انجام رسید و یکی از کشتی‌گیران حاضر در ترکیب تیم هیئت کشتی قم که موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شد، عباس نوری دارنده مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام در سال 86 بود که در نهایت به مدال برنز دست پیدا کرد.

از بین بیش از 40 کشتی‌گیری که در وزن 130 کیلوگرم هفتاد و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در تهران به میدان رفتند، عباس نوری از تیم هیئت کشتی استان قم بعد از نمایندگان تهران و توابع تهران به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد.

نوری در این وزن‌ کشتی‌های زیبایی به نمایش گذاشت و با وجود اینکه شانس بسیار بالایی برای موفقیت در صعود به دیدار نهایی و تلاش برای کسب مدال طلا یا نقره داشت اما در دیدار نیمه نهایی شانس نیاورد و به امیرحسین شربیانی از توابع تهران باخت تا بدین ترتیب در وزن 130 کیلوگرم قم را صاحب نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور کند.

در رده‌بندی نهایی وزن 130 کیلوگرم هفتاد و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در شهر تهران به ترتیب بهنام مهدی‌زاده از تهران قهرمان شد، امیرحسین شربیانی از توابع تهران نایب قهرمانی را از آن خود کرد، مقام سوم مشترک به عباس نوری از قم و پارسا نظری از خوزستان رسید و حسین پیررسول‌زاده از اردبیل همراه با آرمان مندمی از کردستان مشترکاً پنجم شدند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول