اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی استیل‌آذین:

کم‌تجربگی کشتی‌گیران شکست تیم را رقم زد

سرمربی تیم کشتی استیل‌آذین ایرانیان گفت: شرایط خوبی را کشتی‌گیران این تیم داشتند اما تجربه کم آنها باعث شد تا کشتی را به تیم کفایتی واگذار کنیم.

کم‌تجربگی کشتی‌گیران شکست تیم را رقم زد

عباس حاجی‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد در پایان مسابقات لیگ برتر کشتی اظهار کرد: کشتی در مقابل تیم کفایتی مشهد را می‌توان بازی تدارکاتی و تعاملی دانست که در پایان با نتیجه 5 بر 2 بازی را به این تیم واگذار کردیم.

وی افزود: در این بازی از کشتی‌گیران جوان که تا به حال بر روی تشک نیامده بودند، استفاده کردیم تا فرصتی برای جوانان در مسابقات لیگ برتر مسابقات باشد و بیشترین توان خود را برای بازی‌های آینده ذخیره کردیم.

سرمربی تیم کشتی استیل‌آذین در رابطه با حضور در فینال مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تصریح کرد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که ما نیز در فینال بتوانیم قدرت کشتی تیم استیل‌آذین ایرانیان را به همه ورزش‌دوستان کشتی ثابت کنیم و با ترکیب اصلی تیم بر روی تشک به نمایش صددرصدی برد بپردازیم.

حاجی کناری با اشاره به شرایط کشتی‌گیران جوان که در مقابل کفایتی مشهد بر روی تشک آمدند، بیان کرد: شرایط خوبی را کشتی‌گیران تیم استیل‌آذین داشتند اما میزان تجربه کم آنها باعث شد تا کشتی را به تیم کفایتی واگذار کنیم با این حال میدان برای کشتی‌گیران جوان استیل‌آذین باز است تا بتوانند خود را نشان دهند.

وی در پایان گفت: بیشتر به فینال فکر می‌کنیم تا بازی تدارکاتی و اصلی‌ترین هدف ما حضور در فینال و رسیدن به قهرمانی است زیرا برنامه کشتی‌گیران ما بر پایه کسب مقام قهرمانی بنا شده است.

انتهای پیام/2202/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول