اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 10گانه

آینده‌سازان کشتی قم در مسابقات آزاد جام پهلوانک‌ها به روی تشک می‌روند

کشتی‌گیران آزادکار خردسال استان قم در تلاش برای کسب مدال در 10 وزن پیکارهای کشتی آزاد رده سنی خردسالان قهرمانی کشور برابر حریفان به روی تشک می‌روند.

آینده‌سازان کشتی قم در مسابقات آزاد جام پهلوانک‌ها به روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه پیکارهای حاصل تلاش کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های 9 کشتی آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها با کسب یک نشان برنز همراه بود، حالا نوبت به کشتی‌گیران آزادکار است تا با کارنامه‌ای بهتر در این مسابقات بدرخشند.

ترکیب تیم کشتی آزاد رده سنی خردسالان قم برای حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان کشور جام پهلوانک‌ها با برگزاری مسابقات انتخابی در قم مشخص شد و برترین‌های آن در 10 وزن راهی محل برگزاری این پیکارها یعنی تهران شدند.

با توجه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان کشور، این دوره از پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی با عنوان جام پهلوانک‌ها به میزبانی تهران و در مدت دو روز به انجام می‌رسد.

بر همین اساس سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبانی از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی کشور در استان‌های مختلف را بر عهده دارد و این رقابت‌ها در اوزان مختلف کشتی آزاد به منظور شناخت برترین‌های کشور برگزار می‌شود در حالی که تیم قم با یک نفر بیشتر نسبت به تیم کشتی آزاد در مسابقات آزاد حضور یافته است.

از سوی کمیته اجرایی مسابقات فدراسیون کشتی ادامه برنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی خردسالان کشور مشخص شده و این رقابت‌ها در حالی به انجام می‌رسند که کشتی‌گیران مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم در 10 وزن با یکدیگر پیکار می‌کنند.

رقابت کشتی‌گیران آزادکار خردسال حاضر در این دوره از مسابقات جام پهلوانک‌ها در 10 وزن یعنی در اوزان 28، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66 و 75 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد در حالی که تیم را در این پیکارها مهدی باقری و جواد عباسی به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

با توجه به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای برگزاری این دوره از مسابقات تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1381 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات حضور یابند.

برای تیم کشتی آزاد پسران خردسال استان قم در این پیکارها در وزن 28 کیلوگرم امیر علی مهدی‌زاده، در وزن 32 کیلوگرم حسین مقدم‌دانا، در وزن 35 کیلوگرم علی خلیلی، در وزن 38 کیلوگرم رضا خدمتگزار، در وزن 42 کیلوگرم حامد صباحی، در وزن 47 کیلوگرم امین بختیاری، در وزن 53 کیلوگرم علی عباسی، در وزن 59 کیلوگرم علی قاسمی، در وزن 66 کیلوگرم سجاد دهقان و در وزن 75 کیلوگرم علیرضا قلیچ‌خانی به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول