اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای پنجم تا هفتم دی‌ماه صورت می‌گیرد

اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های فرنگی قهرمانی کشور

کشتی‌گیران قمی هفته آینده در تلاش برای کسب مدال از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.

اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های فرنگی قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حالی از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده است که هیئت کشتی استان قم اقدام به برگزاری رقابت‌های انتخابی استان کرد تا برترین‌های این رشته روانه جدال با حریفان خود شوند.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی قرار است این رقابت‌ها به منظور شناخت برترین‌های کشتی فرنگی کشور برای حضور در اردوهای تیم ملی در هفته اول از نخستین ماه فصل زمستان به انجام رسد.

با برنامه‌ریزی کمیته اجرایی مسابقات این فدراسیون، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در روزهای پنجم تا هفتم دی‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود در حالی که این پیکارها در هفت وزن با حضور برترین‌های کشور برگزار خواهد شد.

این هفتاد و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور است و هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند، ضمن اینکه تمام کشتی‌گیران باید دارای کارت بیمه ورزشی معتبر بوده و یک برگ فتوکپی شناسنامه، یک قطعه عکس رنگی جدید و فتوکپی کارت ملی خود را به هنگام پذیرش تحویل بدهند.

همچنین تهران به عنوان استان میزبان با 2 تیم در این مسابقات حضور می‌یابد اما امتیازات آنان جداگانه محاسبه می‌شود و رقابت کشتی‌گیران شرکت‌کننده در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد در حالی که کشتی‌گیران 18 سال به بالا مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

در حالی که تمام مقررات داوری و جدول فیلا برابر آخرین تصمیمات اعلام شده اجرا خواهد شد، وزن‌کشی اوزان 55، 60، 96 و 120 کیلوگرم عصر روز پنج‌شنبه پنجم دی‌ماه و وزن‌کشی اوزان 66، 74 و 84 کیلوگرم عصر روز جمعه ششم دی‌ماه انجام می‌شود و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مسابقات آنان بر روی سه تشک به ترتیب روزهای ششم و هفتم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات حکم و مدال اهدا خواهد شد و فنی‌ترین کشتی‌گیران این دوره برابر جدول مسابقات حکم می‌گیرد، ضمن اینکه به مربی نمونه با نظر کمیته اجرایی این دوره از مسابقات حکم اهدا خواهد شد.

از سوی دیگر به بهترین کشتی‌گیر از نظر اخلاق با نظر کمیته اجرایی مسابقات حکم اهدا خواهد شد و بهترین تیم با نظر میزبان و کمیته اجرایی معرفی و کاپ اخلاق می‌گیرد در حالی که به تیم‌های اول، دوم، سوم کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد و حداقل چهار و حداکثر هشت کشتی‌گیر برتر هر وزن این مسابقات با نظر کادر فنی مجوز حضور در مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول