اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌و‌گو با فارس:

تیم کشتی قم در غیاب قهرمانان آسیا و جهان به دنبال مدال است

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم ما بدون حضور دو قهرمان آسیا و جهان راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده و به دنبال کسب مدال است.

تیم کشتی قم در غیاب قهرمانان آسیا و جهان به دنبال مدال است

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قهرمانان آسیایی و جهانی کشتی قم امیرحسین مولایی و ‌هادی علیزاده پورنیا هستند که در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در ترکیب تیم هیئت کشتی قم حضور ندارند.

وی افزود: علیزاده پورنیا در حال حاضر دوران نقاهت ناشی از عمل جراحی روی پای خود را سپری می‌کند تا به زودی به میادین بازگردد، ضمن اینکه امیرحسین مولایی نیز با توجه به دعوت به اردوی تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام نشد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: تیمی متشکل از هشت فرنگی‌کار مطرح و آماده راهی تهران شده و بعد از وزن‌کشی چهار وزن نخست کار خود را در رقابت با حریفان و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این پیکارها آغاز کرد و در خانه کشتی با حریفان پیکار می‌کند.

وی بیان داشت: این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان قرار است مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به مدت دو روز به میزبانی تهران و در خانه کشتی شماره 2 این شهر به انجام برسد و برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

حلوایی اذعان کرد: در واقع این هفتاد و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور محسوب می‌شود و با توجه به تغییرات انجام شده در اوزان، این مسابقات در هشت وزن 59، 66، 71، 75،80، 85، 98 و 130 کیلوگرم با یک کیلوگرم ارفاق انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: همچنین برنامه این رقابت‌ها به این شکل است که ابتدا وزن‌کشی اوزان 59، 66، 71 و 75 کیلوگرم در روز پنج‌شنبه پنجم دی ماه انجام پذیرفت در حالی که طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار است مسابقات این اوزان روز جمعه به انجام رسد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: وزن‌کشی اوزان 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم نیز از ساعت 18 تا 18 و 30 دقیقه جمعه ششم دی ماه انجام شد در حالی که مسابقات آن امروز شنبه هفتم دی ماه به انجام می‌رسد و کشتی‌گیران قمی نیز در تمام اوزان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت کشتی استان قم تیم بزرگسالان قم در حالی قم را به مقصد تهران میزبان برگزاری رقابت‌های کشی فرنگی بزرگسالان کشور ترک کرد که در ترکیب این تیم دارندگان مدال از مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی نیز حضور دارند.

حلوایی اضافه کرد: بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی برای تیم هیئت کشتی قم به میدان می‌رود، در 66 کیلوگرم رضا جشن‌لو بر روی تشک حاضر می‌شود، در 71 کیلوگرم بهرام جلالی به مصاف حریفان می‌رود و در وزن 75 کیلوگرم مهدی ابراهیمی نماینده تیم قم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در وزن 80 کیلوگرم مهدی آغاز برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور می‌یابد، در وزن 85 کیلوگرم علی زینتی رفاه دارنده مدال طلای جوانان کشور عضو تیم قم است، در وزن 98 کیلوگرم حسین فتحی‌زاهد کشتی خواهد گرفت و در وزن 130 کیلوگرم هم عباس نوری به دنبال کسب مدال است در حالی که این مسابقات برای نخستین بار با برگزاری اوزان جدید انجام می‌شود و همچنین روح‌الله میکائیلی و ناصر مهرآرا به عنوان مربی تیم اعزامی از قم به این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول