اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری مازندران خبر داد

جذب 2 شرکت جدید در مرکز رشد شهرستان سیمرغ

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: جذب و پذیرش دو شرکت جدید در مرکز رشد شهرستان سیمرغ که زیر نظر پارک فعالیت می‌کنند از جدیدترین فعالیت‌های حوزه پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان است.

جذب 2 شرکت جدید در مرکز رشد شهرستان سیمرغ

مجتبی بلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار از تجاری‌سازی فناوری‌ها در سراسر کشور توسط این مراکز خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران بیان داشت: پارک‌های علم و فناوری با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور و صاحبان ایده، توانمندسازی آنها، تبدیل ایده‌ها به پدیده‌ها و تجاری‌سازی فناوری‌ها در کشور فعالیت دارد.

وی افزود: این مراکز زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی چندین سال شکل گرفته و راه‌اندازی شدند.

این مسئول افزود: پارک علم و فناوری مازندران نیز به عنوان یکی از اعضای فعال شبکه فناوری کشور در بهمن 89 کار خود را آغاز کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران بیان داشت: تاکنون طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و فناورانه گوناگونی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و فناوری‌های حوزه سلامت به پارک مازندران مراجعه کرده‌اند و از خدمات و تسهیلات پارک در قالب فضای کاری و تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: جذب و پذیرش دو شرکت جدید در مرکز رشد شهرستان سیمرغ که زیر نظر پارک فعالیت می‌کنند از جدیدترین فعالیت‌های حوزه پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان است.

بلباسی اظهار داشت: شرکت آنجیک وارش با مدیرعاملی خانم کشوری که در حوزه تولید ورمی کمپوست فعالیت می‌کند و شرکت خانم ابوطالبی که در حوزه نهادینه کردن روش آموزشی جدیدی به نام روش آموزشی ماریا مونته‌سوری فعالیت می‌کند، پذیرش شده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از دیگر فعالیت‌های این مرکز را برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف توسط شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک برشمرد.

انتهای پیام/86022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول