اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی شبکه بهداشت سربیشه خبر داد

توقف استخدام 70 پرستار بیمارستان سربیشه به دلیل کمبود اعتبار

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سربیشه گفت: آزمون جذب و استخدام 70 پرستار جدید این بیمارستان برگزار شده و مراحل گزینش نهایی آن‌ها نیز انجام شده است ولی به دلیل کمبود اعتبار استخدام این افراد متوقف شده است.

توقف استخدام 70 پرستار بیمارستان سربیشه به دلیل کمبود اعتبار

موسی عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بیمارستان 32 تختخوابی سربیشه در یکم خرداد‌ماه 86 کلنگ‌زنی شده است.

وی با بیان این‌که این بیمارستان در آبان‌ماه 89 تحویل موقت شده است، ادامه داد: همچنین در اواسط سال 90 از مسکن و شهرسازی به دانشگاه علوم‌پزشکی تحویل قطعی شده است.

پانسیون متخصصین بیمارستان سربیشه احداث می‌شود

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سربیشه با بیان این‌که با تحویل گرفتن بیمارستان فرآیند تجهیز شدن را آغاز کردیم، افزود: بیش از یک‌میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و چیدمان این تجهیزات در بیمارستان انجام شده است.

عباسپور با اشاره به این‌که در حال حاضر بخش اورژانس، آزمایشگاه و بخش زایمان این بیمارستان فعال هستند، تصریح کرد: سه پزشک عمومی در این بخش‌ها مشغول رسیدگی به بیماران می‌باشند. آزمون جذب و استخدام 70 پرستار جدید این بیمارستان برگزار شده او مراحل گزینش نهایی آن‌ها نیز انجام شده است ولی به دلیل کمبود اعتبار هنوز این افراد استخدام نشده‌اند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سربیشه با بیان این‌که ساخت پانسیون متخصصین بیمارستان نیز در دستور کار است، متذکر شد: تاکنون برای ساخت این پانسیون 680 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عباسپور اضافه کرد: این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام آن 200 میلیون ریال دیگر اعتبار لازم است.ساخت سردخانه این بیمارستان نیز به پایان رسیده است و آماده بهره‌برداری است.

بهره‌برداری از پد هلیکوپتربیمارستان سربیشه

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سربیشه از بهره‌برداری از پد هلیکوپتر بیمارستان سربیشه خبر داد و افزود: تاکنون برای این پروژه 100 میلیون ریال هزینه شده است.

عباسپور همچنین به پروژه حصارکشی پایگاه بهداشتی سربیشه اشاره و اظهار کرد: تاکنون مبلغ 350 میلیون ریال از محل اعتبارات استانداری برای این پروژه جذب و هزینه شده است.

وی با اشاره به رشد 85 درصدی این پروژه، گفت: برای اتمام این پروژه حدود 80 میلیون ریال دیگر اعتبار لازم است که در صورت اختصاص ساخت آن به پایان می‌رسد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سربیشه ساختمان مرکز اورژانس 115 مود، را از پروژه‌های دیگر در دست احداث شبکه بهداشت و درمان سربیشه عنوان و خاطر نشان کرد: برای اتمام این پروژه نیز با 250 میلیون ریال کمبود اعتبار مواجه هستیم.

انتهای پیام/69022/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول