اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

قهرمانان آسیایی و جهانی در اولویت استخدام قرار دارند

استاندار خراسان شمالی گفت: مهم‌ترین دغدغه قهرمانان به ویژه ورزشکارانی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند اشتغال است ما اعلام می‌کنیم اگر فضایی فراهم شود، قهرمانان آسیایی و جهانی در اولویت استخدام قرار دارند.

قهرمانان آسیایی و جهانی در اولویت استخدام قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، علی‌اکبر پرویزی در نشست با اعضای تیم کوراش استان خراسان شمالی که در قالب تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران به مسابقات اعزام شده بودند، با تبریک مقام‌آوری ورزشکاران استان در قالب تیم ملی کوراش کشور اظهار کرد: شما جوانان و ورزشکاران سرمایه‌های این استان هستید زیرا نام این استان را نه تنها در سطح ملی بلکه در یک میدان جهانی مطرح کردید.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از قهرمانان ملی خود به نحوی شایسته تجلیل کنیم و امتیازات خاصی را برای این عزیزان قائل شویم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه ورزشکاران سطوح قهرمانی عمر مفید خود را وقف ورزش می‌کنند، گفت: باید تمهیداتی در نظر گرفته شود که آینده این جوانان تضمین شود.

وی در بخش دیگری از ورزشکاران استان خواست در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های علمی و اجتماعی نیز تلاش کنند و در همه ابعاد زندگی موفق عمل کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست با معرفی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها و مدال آوران استانی تیم ملی کوراش گفت: هیئت جودو و کوراش استان متشکل از تیمی قوی و با مدیریت است که در طول یک سال اخیر افتخارات زیادی را با دست خالی کسب کرده‌اند.

علی روشن اظهار کرد: خراسان شمالی خاستگاه جودو و به ویژه رشته ورزشی کوراش است که با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران هیئت استان اکنون در جایگاه اول کشور قرار داریم.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان عملکرد هیئت در چند سال گذشته گفت: از سال 2005 در مسابقات جهانی کوراش حضور پیدا کردیم و تاکنون یک مقام نایب قهرمانی، یک مقام سومی در بزرگسالان و یک مقام قهرمانی در جوانان کسب کرده‌ایم.

کوروش خسرویار اضافه کرد: در فصل گذشته با تلاش مربیان تیم استان در لیگ برتر جودو موفق به قهرمانی شدیم و در تیم ملی جودو نیز دارای سهمیه هستیم.

وی افزود: تمام تلاش ما حضور جودوکاران این استان در المپیک است و با سرمایه گذاری و توجه مسئولان و کسب مدال در این آوردگاه می‌توان جایگاه استان را در بسیاری از حوزه‌ها ارتقاء بخشید.

خسرویار گفت: در صورت سرمایه گذاری در رشته جودو و کوراش نه تنها قهرمانانی در عرصه ملی و بین‌المللی از استان معرفی خواهیم کرد بلکه می‌توانیم با موقعیتی که این استان با کشورهای هم‌جوار دارد در زمینه توریسم ورزشی موفق عمل کنیم.

تیم ملی کوراش با کادری از استان خراسان شمالی در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب مقام سوم جهان شدند.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان، معاونان و رئیس هیئت جودو و کوراش استان و برخی از دست اندرکاران ورزش خراسان شمالی حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول