اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان:

گلستان دارای وحدت در تمام اقوام است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: استان گلستان با توجه به اینکه اقوام مختلفی را در خود جایی داده، دارای وحدت در تمام اقوام است.

گلستان دارای وحدت در تمام اقوام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اصغر طهماسبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی استان اظهار داشت: استان گلستان به یمن وجود مردمی ولایت‌مدار، مسئولیت‌پذیر، بانشاط و دارای هویت اسلامی و انقلابی با وجود قومیت‌های مختلف ایرانی، از موهبت امنیت پایدار برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم استان گلستان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و آزادی‌های مشروع و قانونی با رعایت اصول اخلاقی، کرامت انسانی و ارزش‌های دینی و ملی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.     

طهماسبی در ادامه با بیان اینکه ثبت احوال یکی از به‌روزترین سازمان‌های کشور است، تصریح کرد: سازمان ثبت احوال کشور موفق شده با ایجاد تحول در سیستم کاری و حرکت به سوی الکترونیکی شدن فعالیت‌هایش گام‌های مثبت و ارزنده‌ای را بردارد.

به گفته وی ثبت احوال سازمانی کارآمد، اثربخش، خلاق، تحول‌گرا، نظام‌مند و نوآور است که در راستای تحقق سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و در راستای افق چشم‌انداز 1404 گام بر        می‌دارد.

طهماسبی ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی ایرانیان، انتشار به روز آمار تحولات جمعیتی، عرضه خدمات جامع الکترونیکی با صدور شناسنامه‌های الکترونیکی سکونت‌محور و آغاز صدور کارت‌های ملی هوشمند را از جمله اقدامات ارزشمند ثبت احوال در سال‌های اخیر برشمرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان ساماندهی ثبت وقایع حیاتی و مهاجرت، اتقان اسناد سجلی و مدارک هویتی، تولید و انتشار آمارهای جمعیتی، افزایش بهره‌وری و کارایی سازمان و ارتقای مستمر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات را از اهداف پیش روی سازمان ثبت احوال کشور خواند و اذعان داشت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در اداره‌کل ثبت احوال استان باید بر اساس همین اهداف و سیاست‌ها باشد.

طهماسبی با بیان اینکه تبدیل شدن سازمان ثبت احوال به نخستین سازمان تمام الکترونیک کشور مسأله بسیار مهمی است، گفت: در ثبت احوال استان آرشیو الکترونیک اسناد هویتی با 2 میلیون و 600 هزار برگ سند ولادت و وفات تا پایان سال 1391 موجود است که این آرشیو به صورت روزانه در حال تغییر و به‌روزرسانی است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید در وظایف سازمانی خود اولویت‌گذاری داشته باشیم؛ به‌ویژه با محدودیت‌هایی که در وضعیت بودجه‌ای کشور وجود دارد باید با اولویت‌بندی امور و پرهیز از کارهای حاشیه‌ای فعالیت‌های خود را پیش ببریم.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه همه ما باید جسارت نقد از خود را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همه ما با هر دیدگاه و نگاهی که داریم شهروندان نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شویم و نباید گفتار و رفتارمان به گونه‌ای باشد که برای نظام هزینه بر جای بگذاریم.

وی در پایان تأکید کرد: همه افراد حقیقی و حقوقی باید پاسخگوی اعمال خود باشند و از هرگونه اظهارنظر فتنه‌انگیز بپرهیزند، زیرا پیامد سخنان فتنه‌برانگیز چالش‌هایی خواهد بود که هزینه سنگین و گزافی را بر نظام تحمیل خواهد کرد.

انتهای پیام/2307/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول