اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شهری جنوب شرق تهران:

وحدت در اجرایی کردن راهبردهای ابلاغی مورد تاکید است

مدیریت شهری جنوب شرق تهران گفت: وحدت و همدلی در اجرایی کردن راهبردهای ابلاغی مورد تاکید است.

وحدت در اجرایی کردن راهبردهای ابلاغی مورد تاکید است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد انجمنی پیش از ظهر امروز در ادامه بازدیدهای هفتگی از سطح نواحی منطقه، بر وحدت و همدلی همکاران در اجرایی کردن راهبردهای دهگانه مدیریت ارشد شهری تاکید کرد و خواستار دقت و اهتمام ویژه در نهادینه شدن این راهبردها شد. 

مدیریت شهری جنوب شرق تهران با اشاره به اینکه جهادی بالاتر از خدمت به مردم نیست افزود: در راستای تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهری در دوره جدید خدمت مبنی بر «جهاد ادامه دارد» ما می‌توانیم با خدمتگزاری بهینه به شهروندان و انجام وظایف به این جهاد جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: باید ارتباط تنگاتنگی بین معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ادارات برقرار باشد تا مجموعه مدیریت شهرداری منطقه به عنوان یک سیستم دقیق، نظام‌مند و هوشیار و همانند یک پیکره واحد عمل کند و خواهش بنده از اعضای محترم شورایاری این است که در تمام زمینه‌های نگهداشت شهر دقت و نظارت داشته باشند تا بتوانیم به وظایف خود بهتر عمل کنیم.

انجمنی با اشاره به اینکه بافت فرسوده از جمله دغدغه‌های مدیریت ارشد شهری است گفت: باید با همکاری و تعامل با همکاران سازمان نوسازی و تلاش بیشتر در این زمینه نسبت به مرتفع کردن مشکلات بافت فرسوده گام برداریم و در واقع حل مشکل بافت فرسوده بدون در نظر گرفتن مشارکت و توسعه اجتماعی امکان‌پذیر نخواهد بود.

گفتنی است، در این جلسه ضمن بررسی شاخصه‌های اجرایی راهبرد ابلاغی قالیباف، موارد اجرا شده توسط روسای ادارات ناحیه یک گزارش شد و معاونان حوزه‌های مربوطه توضیحات تکمیلی و برنامه‌های آتی را بیان کردند و مقرر شد با تشکیل جلسات مستمر دوستانه کارها با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

این گزارش حاکی است، شهردار منطقه در این جلسه صمیمی که با حضور معاونان، مدیران ستادی، دبیر دبیران شورایاری و دبیران شورایاری محلات ناحیه یک، شهردار ناحیه، روسای ادارات و پرسنل این ناحیه برگزار شد بر تقویت همدلی، وفاق، دوستی، مودت و احساس تعلق همکاری و سازمانی توصیه کرد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول