اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

وحدت و ایجاد عدالت اجتماعی مهم‌ترین هدف پیامبران بود

امام جمعه سراوان گفت: آگاهی بخش و عدالت اجتماعی، راه چگونه زیستن در این دنیا و رستگاری در آخرت، دعوت به سوی همدلی و وحدت هدف پیامبران بود.

وحدت و ایجاد عدالت اجتماعی مهم‌ترین هدف پیامبران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، غلامرضا دهقان ظهر امروز در جلسه شئونات فرهنگی سراوان‬ ضمن گرامیداشت مبعث رسول گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: هدف از مبعوث شدن پیامبران تعلیم و تربیت است تا جهل و نادانی از بین برود.

وی همچنین آگاهی بخش و عدالت اجتماعی، راه چگونه زیستن در این دنیا و رستگاری در آخرت، دعوت به سوی همدلی و وحدت را از مهم‎ترین اهداف پیامبران برشمرد.

دهقان تبیین و روشنگری بعثت رسول اکرم (ص) را برای عموم جامعه اسلامی امری ضروری دانست و گفت جوانان، نوجوانان و همه اقشار مردم باید با زندگی پیامبران آشنا شوند و این وظیفه همه ماست تا در این راستا گام برداریم.

وی گفت: بیش از 20 برنامه در ایام اربعین حسینی و سالگرد حماسی نهم دیماه در این شهرستان اجرا می‎شود.

دهقان همچنین آگاهی بخش و عدالت اجتماعی، راه چگونه زیستن در این دنیا و رستگاری در آخرت ، دعوت به سوی همدلی و وحدت را از مهمترین اهداف پیامبران برشمرد.

وی با بیان اینکه تبیین و روشنگری ایام اربعین را برای عموم جامعه اسلامی مهم دانست و گفت جوانان ، نوجوانان و همه اقشار مردم باید با زندگی امامان آشنا شوند و این وظیفه همه ماست تا در این راستا گام برداریم .

محمدشریف خالقی فرماندار سراوان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر هر چه با شکوهتر برگزار شدن اربعین حسینی و هفته وحدت در شهرستان گفت: اعضاء ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‎های مذهبی و فرهنگی همچون گذشته با همدلی و هماهنگی در هرچه بهتر برگزار کردن مراسم به امید خدا اهتمام بورزند.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول