اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه گرگان:

وحدت و هم‎افزایی ضرورت پیشبرد اهداف نظام است

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرگان از وحدت و هم‎افزایی به عنوان یک ضرورت اساسی یاد کرد و گفت: این دو عنصر برای پیشبرد اهداف نظامی اسلامی یکی از ضروریات است.

وحدت و هم‎افزایی ضرورت پیشبرد اهداف نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم مهقانی بعد از ظهر امروز در همایش مجمع بسیج شهرستان گرگان که در کانون طه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز راهبردی بسیج در راستای تحقق تدابیر سازمان بسیج مستضعفین و به منظور ایجاد ظرفیت‎های جدید برای تشکیل بسیج ده‎ها میلیونی شکل گرفته است.

وی تشکیل مجمع بسیج و راه‎اندازی شوراها را به عنوان یکی از برنامه‎های اولویت‎دار یاد کرد و افزود: این مجامع با پایش منطقه‎ای درصدد رفع مشکلات است.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: هدف از مجمع بسیج ایجاد زمینه‎های لازم در راستای مشارکت حداکثری فکری و بهره‎گیری از توانمندی و قابلیت‎های همه صاحبنظران و فرهیختگان در شهرستان گرگان است.

مهقانی با گرامیداشت هفته بصیرت و 9 دی بیان داشت: بصیرت به عنوان یکی از اصلی‎ترین نیازهای روز جامعه است و حضور ایمانی و دینی مردم در صحنه سبب شد تا حماسه 9 دی رقم بخورد.

وی 9 دی را حماسه‎ای مردمی و از جنس بصیرت دانست و گفت: مردم همواره در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عقب‎نشینی نمی‎کنند و این مهم در حماسه 9 دی به خوبی نشان داده شد.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه بصیرت چراغ راه آینده است، اظهار داشت: با برخورداری از بصیرت شرایط امروز را می‎توان مشاهده کرد و شرایط آینده را تشخیص داد و با برنامه حرکت کرد.

در این مراسم حیدرعلی احمدی به عنوان رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان، عباس سیامرزکوهی به عنوان نایب‎رئیس اول مجمع بسیج، علی حسنی به عنوان بازرس مجمع بسیج و طاهری‎پور مسئول دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان گرگان حضور داشتند.

انتهای پیام/83001/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول