اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت وام کارگشایی به 114 مددجوی زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت وام کارگشایی به 114 مددجوی زنجانی خبر داد.

پرداخت وام کارگشایی به 114 مددجوی زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور حل مشکلات فوری مددجویان اقدام به پرداخت وام‌های کارگشایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وام‌های کارگشایی کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مختلف مددجویان پرداخت می‌شود، اذعان داشت: این وام‌ها برای حل مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و ... مددجویان نیازمند پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از وام‌های کارگشایی پرداختی طی آبان سال‌جاری افزود: در مدت اعلام شده به 114 مددجوی زنجانی با صرف اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 188 میلیون ریال وام کارگشایی پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه وام‌های مذکور برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت شده است، اذعان داشت: پرداخت این وام‌ها از محل کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مردم از جمله صدقات صورت گرفته است.

*برگزاری دوره آموزشی جوان موفق در شهرستان زنجان

پناهی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی جوان موفق در این شهرستان خبر داد و گفت: کمیته امداد به منظور آموزش مهارت‌های زندگی به مددجویان دوره‌های آموزشی مختلفی را برای مددجویان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی کمیته امداد بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و همچنین شرایط سنی و تحصیلی مددجویان برگزار می‌شود، اذعان داشت: اخیراً نیز یک دوره آموزشی با موضوع جوان موفق در این شهرستان و ویژه دانشجویان زیر پوشش برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: در این دوره راهکارهای موفقیت در تحصیل، استفاده از موقعیت و همچنین مهارت‌های داشتن زندگی موفق به مددجویان آموزش داده شد.

گفتنی است؛ در این دوره 25 نفر از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان حضور داشتند.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول