اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد

وجود 900 خانوار زیر پوشش کمیته امداد نطنز

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز گفت: 900 خانوار در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند و در برخی ایام به 500 خانوار دیگر به صورت موردی کمک شده است.

وجود 900 خانوار زیر پوشش کمیته امداد نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمدرضا مومی اردستانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیرین این کمیته اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان شهرستان از هم‌اکنون در حال پیگیری و برنامه‌ریزی برای توزیع یک‌هزار سبد غذایی بین مددجویان هستیم.

وی افزود: با خیرین نطنزی و برخی کارخانجات هماهنگی به عمل آمده تا در تهیه این سبدهای غذایی کمیته را یاری کنند، اما باز هم به کمک خیران نیاز داریم تا بتوانیم این کار ارزشی را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس کمیته امداد نطنز پیرامون تعداد خانوار تحت پوشش این کمیته در نطنز تصریح کرد: 900 خانوار در سطح شهرستان تحت پوشش هستند که شامل یک‌هزار و 500 نفر می‌شوند و حدود 500 خانوار هم که تحت پوشش نیستند، به صورت موردی برای دریافت کمک به این کمیته مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: از 900 خانوار تحت پوشش، 70 خانوار آن از ایتام هستند که 330 نفر حامی برای کمک به آنها وجود دارد و ماهانه مبلغ 1 میلیون و 500 هزار ریال دریافت می‌کنند.

مومی اردستانی پیرامون مستمری دریافتی این 900 خانوار گفت: این خانواده‌ها بالغ بر 3 میلیارد و 340 میلیون ریال مستمری دریافت کرده‌اند تا امورات زندگی خود را بچرخانند.

وی افزود: سعی کرده‌ایم تا با اعطای وام‌های کارگشایی، خانواده‌ها را در مسیر خودکفایی قرار دهیم تا این عزیزان بتوانند منبع درآمدی برای خود ایجاد کنند.

به گزارش فارس در پایان مراسم از 30 خیر شهرستان نطنز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول