اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت بیش از 20 هزار داوطلب در هلال‌احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: تعداد داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی 20 هزار و 371 نفر هستند.

فعالیت بیش از 20 هزار داوطلب در هلال‌احمر آذربایجان غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امدادگران و ایثارگران در صحنه‌های حوادث همیشه حضور داشته‌ و بدون هیچ چشم‌داشتی وظایف خود را به طور احسنت انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در راستای تجلیل از امدادگران و ایثارگران افزود: مسئولان ارشد جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به دنبال به تصویب رساندن قانون و ایثارگری همانند دیگر ایثارگران معزز هستند.

زینال‌پور تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌های مکرر مسئولان ارشد در خصوص تجلیل از ایثارگران امداد، فعلا هیچ‌گونه اقدام عملی در خصوص اجرایی ساختن قانون ایثارگری و امدادگران جمعیت هلال‌احمر صورت نگرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: با تمام این کم‌توجهی‌ها به قشر امدادگر، باز این گروه ایثارگر داوطلبانه به وظایف خود عمل می‌کنند و هیچ کم و کاستی از لحاظ خدمت‌رسانی ندارند.

زینال‌پور تصریح کرد: تربیت و آموزش جوانان به منظور آماده ساختن آنها برای انجام خدمات امدادی، ایجاد حس تعاون و دوستی و نیکوکاری بین جوانان، توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به آنها، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی و کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم بین‌المللی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر روی آموزش داوطلبان افزود: تعداد داوطلبان جمعیت هلال احمر 20 هزار و 371 نفر هستند که از این میان 7 هزار و 290 نفر از داوطلبان را خواهران و 13 هزار و 81 نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/61007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول