اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 دی ماه جاری

همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد برگزار می‌‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد همزمان با سراسر استان روز دوشنبه نهم دی ماه برگزار می‌‌شود.

همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در نشست هماهنگی چهارمین سالگرد حماسه نهم دی ماه استان، اظهار کرد: حوادثی نظیر آنچه که در نهم دی ماه سال 88 در کشور رخ می‌دهد از نتایج برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت دشمن است.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای قانون‌شکن با ایجاد اغتشاش زمینه‌ای را به وجود آوردند که دشمن مأیوس و ناامید، جان بگیرد و آنقدر جسارت پیدا بکند که حوادث تلخی را رقم بزند.

گرجی تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌ فتنه را وظیفه نخبگان و خواص عنوان کرد و افزود: در زمان فتنه، گاهی افراد با استدلال به سابقه شخصیت‌ها، دچار اشتباه شده و نفاق رخ می‌نمایاند و فتنه‌گر با دروغ، اهداف خود را پی می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری 35 همایش لبیک یا رسول‌الله، لبیک یا خامنه‌ای، بصیرت و میثاق با ولایت در سراسر استان خبر داد و گفت: بیش از 80 همایش و نشست سیاسی بصیرت و فتنه‌شناسی در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برهمین اساس در آستانه‌ رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد مرکز استان همزمان با سراسر استان روز دوشنبه نهم دی ماه رأس ساعت 10 صبح با سخنرانی دکتر حسین مظفر (معاون نظارت مجلس شورای اسلامی) و مداحی حاج منصور اسلام‌پناه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌‌شود.

گرجی ادامه داد: فضاسازی تبلیغی 20 میعادگاه نماز جمعه کشور، برگزاری چهار عصر شعر بصیرت، چهار مسابقه‌ پیامکی از سیمای مرکز استان و اهدای 9 جایزه به برگزیدگان، برگزاری 9 همایش بصیرتی دانشجویی، برگزاری 22 نشست بصیرتی در مساجد منتخب کشور، برگزاری 8 همایش بصیرتی ویژه هیئات مذهبی، اهدای لوح یادبود به متولدین 9 دی، طراحی و چاپ و توزیع نشریه دیواری فتنه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت گرامیداشت این روز است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول