اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

حماسه 9 دی با جوهره معنویت و ولایت شکل گرفت‌

امام جمعه کوهبنان گفت: حماسه 9 دی فراموش نشدنی است، زیرا با جوهره معنویت و ولایت شکل گرفت.

حماسه 9 دی با جوهره معنویت و ولایت شکل گرفت‌

حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: حماسه 9 دی یعنی ایجاد این باور که انقلاب اسلامی ظرفیت لازم و کافی برای مقابله با چالش‌های گوناگون را دارد و چالش‌ها و آسیب‌های درون کشور را با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تفکر اسلامی خود به خوبی ترمیم ‌می‌کند.

وی عنوان کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس را تنها یک برکت دانستند، حماسه‌ 9 دی نیز برکات فراوانی برای کشور ایران داشت، پیوند محکم جامعه با ارزش‌های دینی‌، محرم و عاشورا، تقویت اتحاد و انسجام ملی، پیوند عمیق قلبی مردم با ولایت از جمله برکات این حماسه ‌عظیم بود.

صالح‌نیا اذعان داشت: خالقان حماسه 9 دی اجازه نمی‌دهند که ریشه این حرکت انقلابی با دسیسه‌ها و هجمه‌های دشمن از طریق جنگ نرم و تحریم‌های بی‌اثر به خشکی بگراید، بلکه همیشه درخت تنومند انقلاب اسلامی سرسبز و سربلند است.

وی عنوان کرد: حماسه 9 دی فراموش نشدنی است، زیرا با جوهره معنویت و ولایت شکل گرفته است و معنویت جبهه همیشه پیروز بوده است و ایرانیان با قرار گرفتن در این جبهه در برابر تمام بحران‌ها و حربه‌ها بیمه شده‌اند.

صالح‌نیا بیان داشت: یکی از عوامل زمینه‌ساز حماسه 9 دی باور‌های دینی مردم بود، پیروزی خون بر شمشیر از اعتقاد و باورهای معنوی مردم پدید می‌آید‌، باور دینی‌ که خود را در آزمون‌های بزرگ نشان داده و کارگشا بوده است، آن چنان که مقام معظم رهبری فرمودند در 9 دی روح و جسم‌ها را اراده ‌الهی به خیابان آورد.

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی ماه به جهانیان ثابت کردند که قدرت رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی مافوق تصور و خیال آنان است و با تبلیغات مسموم‌ نمی‌توانند مردم را از ولایت و رهبری نظام جدا کنند.

وی افزود: ملت ایران بر عهد و پیمان خود با امام راحل، رهبر فرزانه و متفکر انقلاب همچنین شهیدان همیشه سرافراز وفادار هستند.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول