اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 ووشوکار قزوینی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی راه یافتند

دو ووشوکار استان قزوین با درخشش در مسابقات درون اردویی تیم ملی جواز حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

2 ووشوکار قزوینی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا قارایی و محسن شهبازی در حالی با تشخیص کادر فنی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند تا به نوعی بخت خود را در یک قدمی حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه محک بزنند.

قارایی در بخش تالو و شهبازی در بخش ساندا از جمله نمایندگان ووشو استان قزوین هستند که هم‌اکنون به همراه سایر ملی‌پوشان تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی ووشو جوانان کشورمان در تهران برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در بخش تالو چهار نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند که دو نفر از آنها جواز حضور در مسابقات جهاتی ترکیه را به‌دست خواهند آورد.

علی تنباکوساز افزود: در بخش ساندا نیز شهبازی به همراه یک ووشوکار دیگر در وزن منهای 70 کیلوگرم حاضر هستند که در نهایت با برگزاری مسابقه درون اردویی و انتخابی یک نفر از آنان به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کند.

وی وضعیت ملی پوشان قزوینی حاضر در اردو را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: بدون شک قارایی و شهبازی با تلاش و انگیزه بالایی که از خود در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات درون اردویی به نمایش گذاشته‌اند، ثابت کرده‌اند که از شانس بالایی برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی برخوردار هستند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین با اشاره به ارزش کار این دو ووشوکار این استان در جریان مسابقات قهرمانی کشور یادآور شد: این برای نخستین بار است که از یک استان دو ملی پوش در مرحله نهایی اردوی تیم ملی جوانان که برای مسابقات جهانی حاضر می‌شود، شرکت دارند.

تنباکوساز با اشاره به اینکه رشته ورزشی ووشو در سال‌های اخیر روبه رشد و پیشرفت بوده و ورزشکاران این رشته به سرعت مراحل ترقی را پشت سر گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: جا دارد که مسئولان با حمایت‌های لازم زمینه رشد و شکوفایی ووشوکاران مستعد و توانای استان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ورزش‌های گروهی امکان دستیابی به افتخار کمتر وجود دارد، اما در ورزش‌های انفرادی و مدال‌آور به‌ویژه رشته‌های رزمی از جمله ووشو که زمینه برای رشد و رسیدن به موفقیت وجود دارد، باید پشتیبانی بیشتری از ورزشکاران استان صورت بگیرد.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین یادآور شد: مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان اسفند ماه سال جاری به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول