اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردستانی در گفت‌وگو با فارس:

ووشوکار قمی به تیم ملی دختران نوجوان دعوت شد

رئیس هیئت ووشوی استان قم از دعوت دختر ووشوکار قمی به تیم ملی دختران نوجوان کشورمان برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم خبر داد.

ووشوکار قمی به تیم ملی دختران نوجوان دعوت شد

مهدی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در اعزامی که هیئت ووشوی استان قم آذر ماه امسال در رده‌های سنی مختلف هر 2 بخش آقایان و بانوان به پیکارهای ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی داشت، موفقیت‌های خوب و قابل توجهی نصیب ووشوی قم شد.

وی ادامه داد: ووشوکاران ما در هر 2 بخش تالو و ساندا در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حریفان خود به رقابت پرداختند و نتیجه آن کسب یک مدال در بخش بانوان و 2 مدال در بخش آقایان بود تا تیم قم یکی از استان‌های موفق این دوره باشد.

رئیس هیئت ووشوی استان قم افزود: در بخش بانوان این دوره از پیکارها خانم معصومه شفایی از ووشوکاران توانمند قم توانست در رده سنی نوجوانان بخش تالو با اجرای بسیار خوب خود مقام سوم و نشان برنز را کسب کند و بدین ترتیب جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورد.

وی عنوان کرد: حالا از سوی کادر فنی تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان برنامه‌ریزی برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو در رده‌های سنی مختلف صورت گرفته و معصومه شفایی از قم نیز همچون دیگر مدال‌آوران این رقابت‌ها در این اردو حضور می‌یابد.

اردستانی تصریح کرد: به غیر از خانم شفایی ما در بخش آقایان نیز شاهد درخشش مرتضی خدابنده‌لو در وزن 56 کیلوگرم و همچنین امیر نجفی‌پور دارنده مدال نقره مسابقات جوانان جهان در سال 2012 در وزن منهای 60 کیلوگرم این پیکارها بودیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه هر 2 ووشوکار ما در بخش مبارزه پرفروغ ظاهر شدند و سرانجام خدابنده‌لو توانست مقام سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد و نجفی‌پور نیز با وجود شایستگی‌های زیاد به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت.

رئیس هیئت ووشوی استان قم عنوان کرد: تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی مختلف ووشوی کشورمان در هر 2 بخش آقایان و بانوان در سال جدید میلادی رقابت‌های مهمی همچون قهرمانی آسیا و جهان، میادین بین‌المللی و مهمتر از همه بازی‌های آسیایی را پیش رو دارند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول