اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو کردستان خبر داد

ثبت‌نام یک نامزد برای ریاست هیئت/نخستین قهرمانی ووشو کردستان در ساندا‌

دبیر هیئت ووشو کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست هیئت ووشو کرستان اظهار کرد: برای این پست تنها جلال اصغری رئیس فعلی هیئت ثبت‌نام کرده است.

ثبت‌نام یک نامزد برای ریاست هیئت/نخستین قهرمانی ووشو کردستان در ساندا‌

سیدزاهد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان آخرین وضعیت ووشو کردستان پرداخت و در این ‌ارتباط‌ ضمن اشاره به موفقیت‌های این رشته در سطح استان از آینده ریاست هیئت نیز سخن گفت.

وی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در شهرستان خرم‌آباد استان لرستان برگزار شد و در این مسابقات تیم کردستان برای نخستین بار توانست در بخش ساندا به عنوان قهرمانی ایران دست یابد.

دبیر هیئت ووشو کردستان با بیان اینکه در این مسابقات 333 ووشوکار از 33 استان حضور داشتند تصریح کرد: تیم استان کردستان در این بازی‌ها با 10 ورزشکار حضور پیدا کرده بود.

ابراهیمی افزود: در این مسابقات هر تیم در بخش تالو 6 ورزشکار و در بخش‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان را روانه مسابقات کرده بود و در رشته ساندا نیز هر تیم با 5 ورزشکار در بخش جوانان حضور یافته بود.

وی خاطرنشان کرد: در رشته ساندای تیمی تیم استان کردستان با کسب دو نشان طلا توسط میلاد اجلی در وزن 52- کیلوگرم و محمد بیگدلی در وزن -69 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

دبیر هیئت ووشو کردستان افزود: در بخش تالو نیز فاتح حیدریان در فرم چانگ چوان مدال نقره کسب کرد و در فرم گوئن‌شو نیز نشان برنز مسابقات را از آن خود کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: فرشاد مداح در فرم تالی‌چی ‌ین و در بخش نوجوانان یک نشان خوشرنگ نقره را تصاحب کرد و به این ترتیب تیم کردستان با 2 نقره و یک برنز در رشته تالو به عنوان هشتمی مسابقات دست یافت.

وی افزود: در این رقابت‌‌ها امید محمدی داور وسط بخش ساندا، علی‌اصغر قوامی داور تالو، سید زاهد ابراهیمی سرداور تالو، امید محمدی مربی تیم اعزامی، ماشا‌الله ورمزیاریان مربی تالو و شیرکو میرکی سرپرست تیم از استان کردستان بودند.

دبیر هیئت ووشو کردستان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست هیئت ووشو کرستان اظهار کرد: برای این پست تنها جلال اصغری رئیس فعلی هیئت ثبت‌نام کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و توسعه ورزش ووشو در سطح استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول