اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از تحولات هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان

رئیس تکواندوکار رفت؛ سرپرست ووشوکار آمد

با پایان رسیدن دوران ریاست ابن یمین پیش‌بینی می‌شد که انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان به انجام برسد و رئیس جدید این هیئت با آرای اعضای مجمع انتخاب شود اما این اتفاق رخ نداد.

رئیس تکواندوکار رفت؛ سرپرست ووشوکار آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته گذشته بود که فارس از تغییر و تحولات صورت گرفته در هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان خبر داد و عصر روز دوشنبه نیز مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار شد.

حدود 5 سال قبل علیرضا ابن یمین که از پیشکسوتان تکواندو اصفهان است، مسئولیت هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان را بر عهده گرفت اما تعدد سبک‌های زیر مجموعه این هیئت و وجود برخی دو دستگی‌ها موجب شد تا وی در دو مقطع تصمیم به استعفا کردن بگیرد اما در نهایت ابن یمین رئیس هیئت ماند تا اینکه مهرماه سال‌جاری دوران ریاستش در این هیئت به پایان رسید.

با پایان رسیدن دوران ریاست ابن یمین پیش‌بینی می‌شد که انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان به انجام برسد و رئیس جدید این هیئت با آرای اعضای مجمع انتخاب شود اما این اتفاق رخ نداد و در روزهای اخیر حکم سرپرستی این هیئت برای حمیدرضا پارسی‌منش که سابقه چندین ساله دبیری هیئت ووشو استان اصفهان را دارد، صادر شد.

*ابن یمین: در هیئت خون دل‌های زیادی خوردم

به نظر می‌رسید نحوه خداحافظی ابن یمین دلخوری وی را به دنبال داشته باشد اما رئیس سابق هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در این باره گفت: در مدتی که ریاست هیئت ورزش‌های رزمی را بر عهده داشتم، خون دل زیادی خوردم اما به هیچ عنوان تمایلی ندارم تنشی برای این هیئت به وجود بیاورم.

وی درباره پایان دوران مسئولیتش در این هیئت افزود: پس از اینکه دوران ریاستم در هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان به پایان رسید، از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کردم، در اسرع وقت مجمع انتخاباتی این هیئت را برگزار کنند اما نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان این بود که سرپرست جدیدی را برای هیئت معرفی کرده و وی انتخابات را برگزار کند.

به گفته رئیس سابق هیئت ورزش‌‌های رزمی استان اصفهان وی مشکلی با تغییرات صورت گرفته در هیئت ندارد زیرا پس از پایان دوران ریاستش در این هیئت، تمایلی برای ادامه فعالیت نداشت آن هم به این دلیل که طی پنج سال گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده بود.

ابن یمین با اشاره به دشواری‌های اداره این هیئت تصریح کرد: هیئت ورزش ‌‌های رزمی از 52 سبک تشکیل شده و با وجود محدودیت‌‌های مالی و مشکلاتی که وجود داشت، اداره آن کار دشواری بود و از این رو تمایلی نیز برای کاندیداتوری هیئت و ادامه فعالیت در آن نداشتم.

وی که یکی از پیشکسوتان تکواندو اصفهان است و در طول سال‌های گذشته سابقه عضویت در هیئت رئیسه هیئت تکواندو دیار نصف جهان را داشته است، اظهار کرد: از ابتدا اشتباه کردم به هیئت ورزش‌های رزمی رفتم زیرا من عضوی از خانواده تکواندو هستم و به توصیه جامعه رزمی با هدف خدمت به این هیئت آمدم اما برخوردهای بدی را دیدم.

ابن یمین افزود: در طی سال‌های گذشته با توجه به فعالیت‌‌های صورت گرفته، توانستیم جایگاه دوم کشوری را به دست بیاوریم و خداوند را شاکرم که توانستم با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های مالی شدید، در حد توان خود به این هیئت کمک کنم.

*نیاز ورزش رزمی به همدلی

رئیس سابق هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان که تمایل نداشت با این سبک و سیاق از هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان جدا شود، بابت برخی رفتارهای صورت گرفته گلایه‌مند است اما تمایلی به بازگفت دلایل گلایه‌اش ندارد و تاکید دارد به هیچ عنوان تمایلی برای ایجاد تنش در هیئت ورزش‌های رزمی استان ندارد.

هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان با توجه به گستردگی از نظر رشته‌های زیر مجموعه و تعداد زیاد ورزشکار و مربی همواره با برخی دو دستگی‌های درونی بین جامعه خود مواجه بوده و انتظار می‌رود سرپرست جدید این هیئت با دوری گزیدن از تنش‌های احتمالی، برنامه‌ای را در دستور کار قرار دهد که وفاق و همدلی در این هیئت زمینه پیشرفتش را فراهم بیاورد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول