اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار خارگ:

ممیزی املاک خارگ به‌زودی انجام خواهد شد

معاون شهرداری خارگ گفت: ممیزی املاک خارگ جزء امور اساسی و زیربنایی در مدیریت شهری است که امیدواریم به‌زودی در خارگ انجام شود.

ممیزی املاک خارگ به‌زودی انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن دهقان پیش از ظهر امروز در نشست ممیزی املاک خارگ، ضمن با اهمیت دانستن پروژه ممیزی املاک گفت: این طرح که جزء امور اساسی و زیربنایی در مدیریت شهری است با امیدوارم با همکاری مسئولان هرچه زودتر اجرایی شود.

وی با اشاره به فواید این طرح خاطرنشان کرد: گردآوری تمام اطلاعات املاک و معابر اطراف آنها در مجموعه‌ای به نام بانک اطلاعات املاک و قابلیت استفاده برای تمام قسمت‌های مورد نیاز در شهرداری از اهداف این پروژه است که تا سال‌های سال مورد استفاده نه تنها شهرداری بلکه بسیاری از ادارات خارگ قرار خواهد گرفت.

دهقان با اشاره به مزایای این پروژه خاطر نشان کرد: مزایای آن، وجود کروکی تمام املاک به صورت منظم با ابعاد برداشت شده و همچنین وضعیت املاک از نظر نوع استفاده، برداشت اطلاعات تمام واحدهای تجاری، مشخص کردن املاکی که به طریق غیر قانونی ساخت شده‌اند یا استفاده تجاری بدون مجوز دارند، مشخص کردن بافت‌های قدیمی و آسیب پذیر و مشخص کردن املاک شهرداری خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اظهار کرد: امروزه با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته نیاز به جمع‌آوری اطلاعات در زمینه شهری دیده می‌شود.

حسین داربویی افزود: اگر مدیریت یکپارچه شهری پیاده‌سازی شود، قطعاً بسیاری از مشکلات در سطح شهری برطرف خواهد شد و این پروژه می‌تواند کمک شایانی به این امر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ خاطر نشان کرد: البته با توجه به فضای موجود جزیره خارگ و نیازهایی که در برخی تغییرات شهری نظیر تعریض کوچه‌ها دیده می‌شود، بسیاری از این اطلاعات در صورت جمع آوری دوباره دچار دگرگونی و جمع آوری مجدد قرار خواهند گرفت، اما این بانک اطلاعاتی قطعاً کمک بسیاری در حل مشکلات شهری خواهد بود و امیدوارم این موضوع هرچه زودتر عملی شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول