اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پیشگیری بهزیستی خارگ مطرح کرد

لزوم اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی در خارگ

مسئول واحد پیشگیری بهزیستی خارگ، اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خارگ را ضروری دانست.

لزوم اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی در خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، کفایت سلمان‌پور صبح امروز در نشست آسیب‌شناسی اجتماعی جامعه خارگ، اظهار کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اجرای برنامه‌هایی در راستای مراحل پیشگیری از آسیب‌هایی همچون طلاق، خودکشی، اعتیاد و دیگر موارد ضروری است و باید در سطح جامعه اجرا شود.

وی تصریح کرد: ما از طریق آموزش‌های لازم جرأت افزایی و قدرت نه گفتن را در بین کودکان بالا خواهیم برد تا در آن‌ها نهادینه شود و برای اجرای این برنامه، تاکنون کتاب‌ها و سی‌دی‌های مختلفی را در اختیار خانواده‌ها و این کودکان قرار داده‌ایم.

این مدرس حوزه پیشگیری خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر با توجه به پخش برخی مواد مخدر در قالب مواد خوراکی، سن اعتیاد ناخواسته به 8 سال رسیده است و در همین زمینه نیز پکیج‌های مخصوصی در اختیار پیش دبستانی‌ها قرار گرفته تا از این طریق، آگاه‌سازی والدین صورت گیرد.

وی با اشاره به آمار طلاق و اعتیاد در سطح کشور افزود: متاسفانه آمار طلاق و اعتیاد و خصوصاً مصرف ماده مخدری بنام شیشه افزایش یافته است و باید در این زمینه اقدامات پیشگیرانه لازم صورت گیرد.

مسئول واحد پیشگیری بهزیستی خارگ عنوان داشت: متاسفانه کودک آزاری در جامعه هنوز مشاهده می‌شود و روسای دادگاه‌ها باید توجه داشته باشند که در این زمینه و برای کاهش این موارد، وقتی مواردی از کودک آزاری در مدارس و یا توسط والدین دیده می‌شود، از آنان تعهدی مبنی بر عدم انجام دوباره این عمل بگیرند.

انتهای پیام/66006/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول