اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خوزستان:

19 اثر خوزستان نشان ملی صنایع‌دستی گرفت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: 19 اثر صنایع دستی خوزستان در روزهای گذشته موفق به اخذ نشان ملی صنایع دستی شده است.

19 اثر خوزستان نشان ملی صنایع‌دستی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشین حیدری اظهار کرد: در روزهای گذشته برای اخذ نشان ملی صنایع دستی 25 اثر از استان خوزستان تدوین پرونده شده و به مرکز ارسال شده بود که از این تعداد 19 اثر موفق به دریافت نشان ملی صنایع دستی شده است.

وی با اشاره به گسترش فعالیت‌ها در این زمینه افزود: در دو سال گذشته در بخش صنایع دستی خوزستان گام‌های بسیار بلندی برداشته شده است به نحوی که در صادرات صنایع دستی از مرزهای خوزستان شاهد رشد 15 برابری هستیم.

وی با اشاره به اینکه اخذ نشان ملی برای صنایع دستی خوزستان نشان از همت در این بخش است، خاطر نشان کرد: در بخش صنایع دستی به استانداردسازی و اخذ نشان ملی و مهر اصالت توجه بسیار زیادی شده است به نحوی که در سال‌جاری شاهد موفقیت در این بخش هستیم.

حیدری با اشاره به اینکه این روند باید تسریع شود، خاطر نشان کرد: باید روند استانداردسازی مصنوعات در خوزستان تسریع شود و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

بر این اساس، اخذ نشان ملی صنایع دستی برای آثار ارسالی خوزستان در جشنواره ملی استان فارس به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/72006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول