اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی خبر داد

قهرمانی تیم باشگاه گذرگاه اراک در مسابقات کشتی آزاد

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از قهرمانی تیم باشگاه گذرگاه اراک در مسابقات کشتی آزاد خبر داد.

قهرمانی تیم باشگاه گذرگاه اراک در مسابقات کشتی آزاد

حمیدرضا کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان استان با قهرمانی تیم گذرگاه جهانی اراک به پایان رسید.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های زرندیه، گذرگاه جهانی، هپکو، سنجان، کمیجان، خنداب، خمین، تختی، تفرش، پالایشگاه شازند، آشتیان و نورد آلومینیوم و ساوه در مجموعه پنجم مرداد اراک برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی گفت: در پایان مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان تیم گذرگاه جهانی با کسب 71 امتیاز موفق به کسب قهرمانی شد و تیم‌های ساوه و سنجان به ترتیب با 69 و 58 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کلهر گفت: مسابقات کشتی قهرمانی استان با قوانین و اوزان جدید فدراسیون جهانی برگزار شد که این قوانین توانست تغییرات مناسبی در این رشته ایجاد کند و شاهد کشتی‌های تهاجمی در این مسابقات بودیم.

وی ادامه داد: در جریان این دوره از مسابقات کلاس‌های کنترل و ارتقای داوری با حضور 30 داور برتر استان با مدرسی محمدابراهیم امامی برگزار شد که در پایان این دوره 25 نفر از داوران استان مرکزی ارتقای سطح پیدا کردند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی پیرامون حضور کشتی‌گیران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان هفته آینده در تبریز با حضور کشتی‌گیران نوجوان استان مرکزی برگزار خواهد شد.

کلهر اظهار داشت: کشتی جزو ورزش‌های بومی و آیینی کشور ما محسوب می‌شود و با توجه به این موضوع باید توجه ویژه‌ای به این رشته شود تا کشتی‌‌گیران کشور بتوانند در مسابقات بین‌المللی برای کشور افتخار کسب کنند.

انتهای پیام/87005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول