اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس:

مازندران ظرفیت برگزاری مسابقات کشتی جهانی را دارد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی در استان‌های بی‌طرف گفت: مازندران ظرفیت برگزاری مسابقات کشتی جهانی را دارد.

مازندران ظرفیت برگزاری مسابقات کشتی جهانی را دارد

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تشکر از سرمایه‌گذاران تیم‌های کشتی مازندرانی در لیگ کشور، اظهار داشت: جمع کردن کشتی‌گیران مازندرانی در تیم‌های این استان و پخش مسابقات توسط صدا و سیما جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسابقات کشتی و فینال آن باید در استان‌های صاحب کشتی به صورت نوبتی و گردشی و قرعه برگزار شود، افزود: باشگاه‌های کشتی در جلسات هماهنگی درباره برگزاری مسابقات در استان‌های بی‌طرف موافقت نکنند.

وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت برگزاری مسابقات کشتی جهانی را دارد، به بهانه عدم وجود سالن‌های کشتی اشاره و بیان کرد: عدم وجود سالن مناسب بهانه‌ای بیش نیست و شهرستان‌های مختلف استان مازندران توانایی میزبانی مسابقات در حدی که در استان‌هایی دیگر برگزار می‌شود را دارند.

وی خواستار تلاش باشگاه‌های مازندرانی حاضر در لیگ برای پذیرش میزبانی دوره پایانی مسابقات سال آینده شد و تاکید کرد: حضور تیم‌های متعدد مازندرانی در لیگ کشتی فرصت بیشتری را برای میزبانی در اختیار استان مازندران قرار می‌دهد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای میزبانی سال آینده دوره نهایی لیگ کشتی شد و تصریح کرد: برای پذیرش میزبانی لیگ کشتی کشور در مازندران که سابقه میزبانی مسابقات جهانی را در کارنامه خود دارد، حمایت می‌کنم.

حسینی با اشاره به اینکه مسئله تبانی در مسابقات پایانی لیگ برتر کشتی کشور باید بررسی و مستندسازی شود و کمیته انضباطی و فنی فدراسیون کشتی آن را مورد پیگیری قرار دهند، گفت: با رشته ورزشی کشتی چالشی برخورد نکنیم و به نفع کشتی نیست که شایعه تبانی در آن، در سطح جامعه گسترش یابد و حقوق ورزشکاران هم نباید ضایع شود.

انتهای پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول