اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نتایج مسابقات لیگ کشتی لوچو کشور اعلام شد

مسئول اجرایی مسابقات لیگ کشتی لوچوی کشور نتایج انفرادی هفته سوم این مسابقات را اعلام کرد.

نتایج مسابقات لیگ کشتی لوچو کشور اعلام شد

کریم ایزدی امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، نتایج انفرادی هفته سوم رقابت‌های کشتی لوچو لیگ کشور که در سالن امام خمینی شهرستان نور برگزار شد را اعلام کرد.

وی بیان داشت: در وزن منهای 65 کیلوگرم همت کریمی از نور بر جابر رجب‌پور از ساری غلبه کرد و در همین وزن مرتضی براری از شهدای سیمرغ به‌علت حاضر نشدن حریف در وزن کشی پیروز شد و حشمت کریمی از فریدونکنار نیز بر سید سامان حسینی از محمودآباد غلبه کرد.

ایزدی تصریح کرد: در وزن منهای 75 کیلو گرم علی علی‌تبار از شهرستان نور بر حریف ساروی خود نورالدین رجبی پیروز شد و مصطفی شیخ از تهران بر بهنام قدمی از شهدای سیمرغ غلبه کرد و سید ضیا حسینیان از محمودآباد بر عیسی کریمی از فریدونکنار پیروز شد.

این مسئول افزود: در وزن منهای 85 محمد قاسم‌زاده از نور بر مهربان فرهادی از ساری غلبه کرد و ربیع علیجان‌زاده از شهدای سیمرغ مغلوب علی منوچهر از تهران شد و موسی قربانی از فریدونکنار بر حسن علیزاده از محمودآباد پیروز شد.

مسئول اجرایی مسابقات لیگ کشتی لوچوی کشور با اعلام اینکه در وزن منهای 95 کیلوگرم رسول شیخی از شهرستان نور مغلوب پیروز رودپشتی از ساری شد گفت: داریوش نقی‌زاده از سیمرغ بر محمد سیری از تهران غلبه کرد و رحیم شیری از فریدونکنار نیز بر محمدرضا چتر سفید از محمودآباد پیروز شد.

وی تصریح کرد: در وزن به اضافه 95 کیلوگرم میلاد جعفریان از شهرستان نور مهدی چمنی از ساری را برد و بهروز مهدی‌نژاد نیز بر بهنام اسماعیلیان از تهران غلبه کرد و علی آقایان بر اشکان صمدی از محمودآباد پیروز شد.

انتهای پیام/86023/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول