اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه آخر ماه صفر صورت گرفت

برپایی نمایشگاه المان‌های عاشورایی در شیراز

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از گشایش نمایشگاه المان‌های عاشورایی در این شهر به عنوان حرم سوم اهل بیت(ع) خبر داد.

برپایی نمایشگاه المان‌های عاشورایی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، رضا جاویدی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت دهه آخر ماه صفر تا 12 دی ماه جاری در نگارخانه آبگینه شیراز واقع در بلوار چمران پذیرای عموم علاقمندان است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع المان‌های عاشورایی توسط هنرمندان شیرازی از جمله علیرضا انتشاری، مهدی دهقانی‌زاده، هادی دهقانی‌زاده، فرزاد رحمانیان، مهدی زارعی، سیدهاشم طاهریان حقیقی، عبدالعلی قسامی، عالی قسامی، محمدحسین مظفری و حسین مقراضچی به نمایش گذاشته شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز اضافه کرد: این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 12 ظهر و 15 تا 20 پذیرای شهروندان شیرازی است و می‌توانند از این نمایشگاه که با همکاری انجمن صنفی مجسمه‌سازان فارس و موسسه فرهنگی و هنری میثاق فرهنگی شیراز برگزار شده، بازدید کنند.

انتهای پیام/2448/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول