اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

عاشورا سبب رسوایی فتنه‎گران شد / باید نگاهمان به مرکز فرماندهی دشمن باشد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عاشورا سبب رسوایی فتنه‎گران شد، گفت: در جنگ باید نگاهمان به مرکز فرماندهی دشمن باشد تا زمانی که آن نقطه منهدم نشده نباید از تلاش دست بکشیم.

عاشورا سبب رسوایی فتنه‎گران شد / باید نگاهمان به مرکز فرماندهی دشمن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در حاشیه همایش مجمع بسیج شهرستان گرگان که در کانون طه این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: کسانی که در فتنه 88 با تابلو آمدند از طریق مرکز فرماندهی هدایت می‎شدند و تمام تلاش‎شان این بود تا نظام اسلامی را سرنگون کنند.

وی با بیان اینکه دنیای کفر هیچگاه از دشمنی خویش علیه نظام اسلامی دست‎بردار نیست، تصریح کرد: دشمنان تحمل کشوری که برخاسته از آرمان‎ها و ارزش‎های اسلامی است را ندارند و از ابتدای پیروزی این انقلاب تاکنون گام به گام با طراحی نقشه‎هایی جلو آمدند و همواره در نقشه‎هایشان شکست خوردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: کسانی که در عاشورای سال 88 حرکات ناشایست و شنیع از خود نشان دادند، کف و هورا کشیدند، خیمه‎های حسینی را آتش زدند، مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند تلاش‎شان فقط برای براندازی نظام بود.

بابایی یادآور شد: زمانی که غبار فتنه به وجود می‎آید حتی مرجع تقلید و بزرگان به موقع حرف نمی‎زنند و اکنون بعد از گذشت چند سال می‎فهمند که چه اشتباهی مرتکب شدند و برخی هنوز مهر سکوت بر لبانشان است و حاضر نیستند از کرده خود پشیمان شوند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 به عنوان یکی از حلقه‎های فوکویاما در مرکز مطالعات استراتژیک آمریکا طراحی شد، گفت: بر اساس این طراحی، دشمنان خارجی تصمیم گرفتند تا با استفاده از عوامل داخلی درصدد براندازی نظام اسلامی برآیند بنابراین اگر اتفاقی که در عاشورای سال 88 افتاد برملا نمی‎شد هدف فتنه‎گران مسیر خود را سپری می‎کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عاشورا سبب رسوایی فتنه‎گران شد، ادامه داد: در جنگ باید نگاه‎‎مان به مرکز فرماندهی دشمن باشد تا زمانی که آن نقطه منهدم نشده نباید از تلاش دست بکشیم لذا اینکه مقام معظم رهبری دائما از فتنه سخن می‎گویند نشان می‎دهد که هنوز مرکز فرماندهی دشمن فعال است و نباید غفلت کنیم.

بابایی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم سربازان داخلی فتنه‎گران جان دوباره بگیرند، متذکر شد: حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و این حماسه پلیدی‎ها را همواره آشکار می‎کند تا خود را برای خنثی کردن نقشه‎های دشمن آماده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با تأسی از انقلاب و قیام حسینی در حرکت است، افزود: مردم با روحیه حسینی این انقلاب را به پیروزی رساندند و همان روحیه از ارزش‎های نظام، حریم ولایت، ناموس و کیان انقلاب اسلامی دفاع می‎کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت مردم بصیر و آگاه از فرامین ولایت است، ابراز داشت: این انقلاب با برخورداری از ولایت توانسته در برهه‎های مختلف سربلند و پیروز باشد.

بابایی از بسیجیان به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: نیروی قدرتمند بسیج در همه صحنه‎ها پیشگام میدان بوده و نقشه‎های دشمن را خنثی کرده است. 

انتهای پیام/83001/صا40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول