اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

کمک 1,6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از کمک بیش از 1,6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام شهرستان جم خبر داد.

کمک 1,6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام جم

مسلم انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: مردم شهرستان جم همواره در امورات خیر پیشتاز بوده‌اند و در امدادرسانی به نیازمندان حضوری چشمگیر دارند.

وی افزود: با همکاری بیشتر مردم شاهد ارائه خدمات باکیفیت‌تر و مطلوب‌تر هستیم و امیدوار هستیم بتوانیم رضایتمندی جامعه هدف را فراهم کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از کمک بیش از 1,6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام شهرستان جم خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: در 9 ماه سال‌جاری حامیان از 182 یتیم این شهرستان حمایت کرده‌اند و مبلغ یک میلیارد و 656 میلیون ریال را برای برطرف کردن مشکلات این افراد ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم 677 حامی برای ایتام وجود دارد که ماهانه 180 میلیون ریال به ایتام این شهرستان کمک می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم گفت: این نهاد از آغاز تاسیس با همت امدادگران به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه، ترویج فرهنگ انفاق و هدایت کمک‌های مردمی در راستای بهبود وضعیت معیشتی محرومان، مستمندان و درماندگان تلاش می‌کند.

انیژپور عنوان کرد: کمک‌های کمیته امداد امام خمینی به نیازمندان متنوع و کیفیت خدمات نیز رشد چشمگیری داشته و انتظار داریم این خدمات بیشتر و بهتر شود.

وی افزود: بیش از 6 هزار صندوق کمیته امداد امام خمینی در شهرها و روستاهای جم مستقر است که مردم نیکوکار این شهرستان نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی به نیازمندان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/2451/م30/ض100

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول