اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

دوره حمایت کمیته امداد از مددجویان کوتاه شود

قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه این نهاد توانمندسازی مددجویان را در دستور کار دارد، گفت: لازم است دوره حمایت کمیته امداد از مددجویان کوتاه شود.

دوره حمایت کمیته امداد از مددجویان کوتاه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدمحمد‌علی هاشمی در گردهمایی مددکاران و مشاوران کمیته امداد در یاسوج، اظهار کرد: این نهاد با هدف کمک به نیازمندان و شرایط خاص آن دوران تأسیس شده و اکنون بیش از 30 سال از عمر کمیته امداد می‌گذرد.

قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی افزود: نیروهایی که امروز سکاندار کمیته امداد امام خمینی هستند، متشکل از نیروهای تحصیل کرده، با استعداد و خوش‌فکری هستند که البته توقع و انتظارات جامعه نسبت به انتظارات 30 سال پیش تغییر کرده است.

هاشمی بیان کرد: بیشترین فعالیت کمیته امداد ابتدای تأسیس تأمین معیشت خانواده‌های تحت حمایت بود، اما امروز اولویت اصلی کمیته امداد، توانمندسازی خانواده‌ها است و همین موضوع انتظار اصلی مردم از این نهاد است.

وی تصریح کرد: این نشست به منظور هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات همه کسانی است که در طول سال‌های متمادی در این نهاد خدمت کرده و امدادگرانی هستند که اکنون در این نهاد مقدس خدمت می‌کنند تا با کسب یک تجربه موفق کار امداد را در یک ریل مناسب قرار دهیم.

قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: دیدگاه و سیاست کمیته امداد یک هدف خاص را دنبال می‌کند و این هدف و خروجی آزاد شدن خانواده‌ها از شرایط و گردونه فقر است.

وی تأکید کرد: سیاستی که هم اکنون در حوزه راهبری کمیته امداد دنبال می‌شود، این است که همه ظرفیت‌ها در حوزه حمایت اجتماعی جمع شود تا بتوانیم خروجی مناسبی داشته باشیم.

هاشمی افزود: اگر تجربیات و کارکرد همه حوزه‌ها و وظایف اصلی امداد با هم جمع شود و در کنار هم باشند، در آن صورت می‌توانیم خروجی و عملکرد پایدار و موفقی داشته باشیم.

دوره کمک به مددجویان باید کوتاه شود

وی تأکید کرد: آنچه که امروز مورد تأکید مسئولان کمیته امداد است، ضرورت کوتاه شدن دوره کمک به مددجویان است، بدین معنا که باید با استفاده از روش‌های مختلف، خانواده نیازمند را به خودکفایی و استقلال مادی و معنوی برسانیم و در واقع این نهاد باید به عنوان اورژانس اجتماعی عمل کند.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار این است که همه ظرفیت‌ها در حوزه‌های کمیته امداد و همه کارهایی که صورت می‌گیرد کمک کننده به کارهای تخصصی در حوزه امداد که مرتبط با خانواده‌های تحت حمایت و جامعه هدف است، باشد.

قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: لازم است همه دست به دست هم داده تا بتوانیم مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

انتهای پیام/82005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول