اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز:

برگ برنده کمیته امداد در زمینه خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان است

فرماندار نطنز گفت: برگ برنده کمیته امداد امام خمینی، فعالیت‌ در زمینه خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان است.

برگ برنده کمیته امداد در زمینه خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، سیدامیر جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیران کمیته امداد امام خمینی نطنز اظهار کرد: گسترش فرهنگ انفاق اصلی‌ترین محور کاری کمیته امداد است و یکی از مهم‌ترین حرکت‌های این نهاد نهادینه کردن فرهنگ کمک به نیازمندان و جذب مشارکت‌های مردمی است و به فضل الهی در 9 ماهه امسال، شهرستان نطنز توانست مقام نخست پرداخت صدقه در استان اصفهان را کسب کند.

وی افزود: این آمار با توجه به مبلغ حاصل شده و نسبت جمعیتی هر شهرستان به دست آمده که خوشبختانه شهرستان نطنز در بین 23 شهرستان استان، مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

فرماندار نطنز اضافه کرد: خوشبختانه کسب این مقام و کسب مقام‌های تک رقمی در دیگر امور مانند زکات، فطریه و غیره توسط شهرستان نطنز، نشان‌دهنده این است که مردم این شهرستان با وجود تهاجم دشمنان برای از بین بردن اعتقادات و کمک به همنوع، همچنان انسان‌دوستی خود را حفظ کرده‌اند.

وی بیان کرد: با وجود تحریم، تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی، مردم ایران به خصوص مردم مومن و خداجوی شهرستان نطنز، کمک به همنوع و انفاق در راه خدا را از یاد نبرده‌اند که این موضوع جای تشکر و قدردانی فراوان از این مردم را دارد.

جعفری با اشاره به فعالیت‌های سال گذشته و جاری کمیته امداد در نطنز گفت: با توجه به وجود خیرین مهربان و کارخانجات بزرگ، کمک‌های خوبی به این نهاد صورت گرفت و در حوزه اعتبارات و خوداشتغالی گام‌های بزرگی برداشته شده است.

وی با اشاره به برگ برنده این نهاد تصریح کرد: برگ برنده کمیته امداد امام خمینی، فعالیت‌ در زمینه خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان است که این موضوع بسیار پسندیده است.

انتهای پیام/63025/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول