اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی:

وقف هدیه‌ای از طرف خداوند است

رئیس اداره اوقاف بهمئی با بیان اینکه وقف هدیه‌ای از طرف خداوند است گفت: کسانی که اموال خود را در راه خدا وقف می‌کنند، پرونده اعمال خود را همچنان باز نگه می‌دارند و از ثواب آن بعد از مرگ هم استفاده می‌برند.

وقف هدیه‌ای از طرف خداوند است

عبدالمحمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: وقف یکی از شاخص‌های ارزشمند اخلاقی و دینی جامعه اسلامی است که در شهرستان بهمئی نیاز به توجه ویژه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی افزود: کسانی که اموال خود را در راه خدا وقف می‌کنند همانند کشاورزی هستند که در زمین دانه‌ای می‌کارد و این دانه تا 700 برابر خود دانه به بار می‌آورد.

این مسئول عنوان کرد: با نگرش دقیق به وقف می‌توان آن را هدیه‌ای از طرف خداوند به بندگان دانست تا با وقف کردن قسمتی از اموال و دارایی‌های خود در امور خیر و خداپسندانه، علاوه بر برطرف کردن نیازهای مادی دیگران یا ترویج فرهنگ اسلامی، پرونده اعمال خود را همچنان باز نگه دارند و از ثواب و بهره‌های اموال خود بعد از مرگ هم استفاده ببرند.

وی با اشاره به تأسیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی در ماه‌های اخیر گفت: این اداره با کمک‌های مردمی به امور وقف شهرستان می‌پردازد.

نمازی خاطرنشان کرد: اولویت کاری اداره اوقاف شهرستان بهمئی تعمیر و ساخت بقاع متبرکه این شهرستان است و با توجه به اینکه نزدیک به 25 امامزاده و بقعه متبرکه در این شهرستان وجود دارد و اکثرا نیاز به مرمت و بازسازی دارند، پس این کار بزرگ همت خیرین را می‌طلبد.

انتهای پیام/82015/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول