اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس:

استاد پرورش از استوانه‌های انقلاب بود

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه در مجلس با تسلیت درگذشت استاد سید اکبر پرورش گفت: استاد پرورش از استوانه‌های انقلاب در کشور بود.

استاد پرورش از استوانه‌های انقلاب بود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تسلیت درگذشت سید علی‌اکبر پرورش به ملت همیشه در صحنه ایران و خانواده محترمشان و همچنین مردم اصفهان، اظهار کرد: او از استوانه‌های انقلاب نه تنها در اصفهان بلکه در کل کشور بود.

وی با بیان اینکه ایشان قبل از انقلاب فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز کرد افزود: پرورش با تربیت فرزندانی معنوی در کلاس‌های درس خودش توانست قشر زیادی از مردم پیرامون خود را در خصوص ظلم‌های رژیم دو هزار و 500 ساله ستم‌شاهی آگاه کند.

عضو فراکسیون اکثریت اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه در استان اصفهان کمتر انقلابی را می‌توان یافت که در آن زمان قبل از انقلاب بوده باشد و به نوعی تحت تأثیر تعلیمات استاد پرورش قرار نگرفته باشد.

وی با بیان اینکه استاد پرورش ارادت ویژه‌ای نسبت به امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و آیت‌الله خادمی داشت تاکید کرد: به نوعی همه مردم استان اصفهان بدهکار این خادم دلسوز و مردمی هستند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه افتخار آشنایی با مرحوم زنده‌یاد پرورش را قبل از انقلاب داشته‌ام، تصریح کرد: سخنرانی‌های قرائی که ایشان در وصف ظلم‌های ستم‌شاهی بیان می‌کرد به هیچ عنوان فراموش‌شدنی نیست.

وی در پایان افزود: مرحوم زنده‌یاد پرورش فردی بود به تمام معنا ولایی و از ابتدا تا پایان عمر در همین این خط ماند و خدماتی که قبل از انقلاب انجام داد حتی قابل‌ مقایسه با بعد از انقلاب نیست.

انتهای پیام/63023/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول