اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

علی‌اکبر پرورش از پیشتازان نهضت امام راحل بود

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: دانشمند مجاهد سید علی‌اکبر پرورش یکی از سابقون و پیشتازان نهضت اسلامی حضرت امام راحل بود و با مجاهدت فرهنگی و تربیت معنوی جوانان، خدمات بزرگی را به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

علی‌اکبر پرورش از پیشتازان نهضت امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رئیس حوزه علمیه اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری با اظهار تاسف از درگذشت استاد سید‌اکبر پرورش گفت: اطلاع یافتم که دانشمند مجاهد مرحوم مغفور جناب آقای سید علی‌اکبر پرورش پس از صبر و تحمل یک دوره طولانی بیماری، دار فانی را وداع گفته و به لقاء الهی واصل گردیده است، ایشان یکی از سابقون و پیشتازان نهضت اسلامی حضرت امام راحل عظیم‌الشان و از ارکان مبارزات مردمی علیه رژیم ستم‌شاهی در اصفهان بودند که با مجاهدت فرهنگی و تربیت معنوی جوانان، خدمات بزرگی را به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب نیز در مسئولیت‌های با اهمیتی از جمله در مجلس خبرگان و سپس در قوای مجریه و مقننه و همچنین در جریان دفاع مقدس همواره در خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و استمرار جهاد فرهنگی و تربیتی، از هیچ تلاش ارزنده‌ای فروگذار نکردند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: اینجانب فقدان این شخصیت گرانقدر را به همه بازماندگان وی و نیز به شاگردان و تربیت‌یافتگان این مربی مجاهد و به عموم مردم مومن و قدرشناس اصفهان صمیمانه تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت و رضوان الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/2301/م 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول