اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس مطرح شد

تشریح نحوه درگذشت استاد پرورش از زبان رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی

رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان درباره نحوه درگذشت استاد پرورش گفت: ایست قلبی و انتشار عفونت در بدن ایشان، علت مرگ استاد علی‌اکبر پرورش بود.

تشریح نحوه درگذشت استاد پرورش از زبان رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی

سیدرضا مرتضویان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از 2 ماه پیش حال عمومی استاد علی‌اکبر پرورش به وخامت گرایید و از روز پیش ما سعی کردیم که از دستگاه تنفس برای احیای ایشان استفاده  کنیم، ولی به دلیل نارسایی کلیه‌ها و عفونتی که در بدن ایشان منتشر شده بود این اتفاق روی نداد و این مسئله باعث شد که نارسایی کبد نیز در جسم ایشان پدیدار شود.

وی اذعان داشت: از ظهر روز پنج‌شنبه حال استاد پرورش وخیم شد و تیم پزشکی ایشان تمام تلاش خود را برای بازگشت سلامتی به ایشان مصروف داشت و تمام اقدامات را بر روی ایشان انجام داد، ولی لحظه به لحظه ضربان قلب ایشان کم می‌شد و به مرور زمان درمان‌های پزشکی صورت گرفته بر روی ایشان نتیجه‌بخش نبود.

مرتضویان با تشریح نحوه درگذشت ایشان گفت: کاهش ضربان قلب باعث شد پزشکان و تیم پرستاری بیمارستان از ساعت 9 تا 9:30 تمام اقدامات لازم را برای احیای ایشان به کار بندند تا وضعیت حال جسمی ایشان به حالت طبیعی بازگردد، ولی علی‌رغم اقدامات درمانی که انجام شد، پزشکان و متخصصان پزشکی و تیم پرستاری نتوانستند کاری برای ایشان انجام دهند و در نهایت در ساعت 11:30 قلب ایشان از کار ایستاد و به ملکوت اعلی پیوست.

رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی در پایان از سوی کلیه کارکنان و اعضای تیم پزشکی و کادر بیمارستان شهید صدوقی، این ضایعه را به محضر خانواده استاد پرورش، دوستان و دوستداران و همه مردم اصفهان تسلیت گفت.

انتهای پیام/230/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول