اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

پرورش از محور‌های اصلی خط‌ دهی جریان‌های سیاسی در کشور بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پرورش از محور‌های اصلی خط‌ دهی جریان‌های سیاسی در کشور بود.

پرورش از محور‌های اصلی خط‌ دهی جریان‌های سیاسی در کشور بود

سید مجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه استاد سید علی‌اکبر پرورش یکی از شخصیت‌های بزرگ سیاسی و مذهبی کشور بود، اظهار کرد: این شخصیت گران‌قدر نزدیک به نیم‌قرن خدمت در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حین و پس از انقلاب اسلامی ایران به مردم و کشور خود کرد.

وی افزود: این استاد فرهیخته یکی از شخصیت‌های فعال در مبارزه با انحرافات در کشور بود و همواره در راستای اثبات ارزش‌های انقلاب در سطح جامعه حرکت می‌کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: عدالت، تقوا، ساده ‌زیستی و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های این مبارز انقلابی به شمار می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه استاد علی‌اکبر پرورش از تأثیرگذاران اصلی دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی محسوب می‌شد، گفت: مبارزات انقلابی او بر هیچ شخصی پوشیده نیست و در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کسوت وزیر آموزش و پرورش در سطح کشور بود که فعالیت‌های بسیار مهمی انجام داد به گونه‌ای که سیستم آموزشی کشور به صورت کلی متحول شد.

عاملیان در مورد تأثیرگذاری آقای پرورش در شهر اصفهان بیان کرد: پرورش از محور‌های اصلی خط‌ دهی جریان‌های سیاسی در سطح کشور بود که در اصفهان نیز وضعیت به همین منوال بود و این استاد ارزشمند همواره در راستای آگاهی‌بخشی به مردم حرکت کرده و نقش ‌آگاهی‌دهنده او به مردم شهید‌پرور اصفهان مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/63002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول