اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

پرورش از سردمداران دفاع از انقلاب اسلامی در کشور بود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: پرورش از سردمداران دفاع از انقلاب اسلامی در کشور بود که با فعالیت‌های ایشان ارزش‌های اسلامی میان جوانان انقلابی ایران تثبیت شده است.

پرورش از سردمداران دفاع از انقلاب اسلامی در کشور بود

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت درگذشت استاد علی‌اکبر پرورش در مورد نقش این استاد بزرگوار در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اظهار کرد: پرورش یکی از فعالان انقلابی در دوره پیش از انقلاب بود و با حرکت‌های انقلابی به مبارزه با رژیم منحوس پهلوی پرداخته و سخنرانی‌های ایشان در آن زمان سبب بیداری و هشیاری اصفهانی‌ها بود به گونه‌ای که تمامی مبارزان انقلاب با شخصیت سیاسی، اجتماعی و مذهبی ایشان آشنا هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های استاد پرورش پس از پیروزی انقلاب گفت: حمایت‌های استاد از انقلاب با حرکت‌های انقلابی مثال‌زدنی بود و پرورش یکی از سردمداران حمایت و دفاع از این حرکت بزرگ در کشور محسوب می‌شد و با فعالیت‌های ایشان ارزش‌های اسلامی میان جوانان انقلابی ایران تثبیت شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از جایگاه و شخصیت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از مهم‌ترین اهداف ایشان در تمام عرصه‌ها محسوب می‌شد، ادامه داد: استاد پرورش علاقه فراوانی به رهبر معظم انقلاب داشت و در بعضی از دیدارها با معظم له، دو بزرگوار با شعر با یکدیگر صحبت می‌کردند.

وی افزود: استاد پرورش از بنیان‌گذاران آموزش و پرورش اسلامی در سطح کشور است که در ابتدای پیروزی انقلاب ساختار آموزشی کشور با فعالیت‌های این مبارز انقلابی متحول شد و بسیاری از موفقیت‌های علمی موجود در کشور به دلیل فعالیت‌ها و اقدامات این استاد فرهیخته است.

انتهای پیام/63002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول